SpiRox Project VRC Tuned

TopTuners said:
Da ziet er al goed uit he manneke !
Doe mor zo veut he !

kap nou eens met al die foto's te quoten, nogal irritant :|

magoed, ziet er lekker uit, ik had persoonlijk ook het blokje wat meer naar achter gezet (iets langere wielbasis, minder last met sprinten) maar dit komt ook wel goed hoor;) succes er nog mee
 
Marco. said:
kap nou eens met al die foto's te quoten, nogal irritant :|

magoed, ziet er lekker uit, ik had persoonlijk ook het blokje wat meer naar achter gezet (iets langere wielbasis, minder last met sprinten) maar dit komt ook wel goed hoor;) succes er nog mee

Daar hebben we rekening mee gehouden hoor ! Want de vorige keer stond het blokje nog meer naar voor ! Dus nu is het toch een beetje naar achter gegaan zene. Als je overdrijft is het ook niet mooi meer he ! En zo zal het ook wel gaan hopelijk zeker :) We zien wel he .

Greetz
 
update : vandaag heel de middag liggen plamuren en schuren aan voorkap ! ze is nog niet klaar, aar het resultaat mag er al wezen vind ik :

p13000422yu.jpg

p13000434tq.jpg



Greetz
 
eve said:
Volgens mij knalt dat hard zo licht enzo :X Maar ga je nog banken?

Natuurlijk dat ik ga banken ! Als de scoot helemaal deftig in elkaar steekt word hij naar scootermania gedaan voor helemaal aftestellen ;)

Greetz
 
Komt er eigenlijk nog een recht spruitstukje? Het kan namelijk makkelijk met het verlaste frame :)
Vind dat je carb nl. wat krap tegen het frame aan zit en die waarschijnlijk raakt bij het inveren.

Iig, gewoon kopen zo'n recht spruitstuk. Echt leuker qua gasreactie ;)
 
Ik had een rechtspruitstukje van malossi (kijk op fotos een beetje naar boven) maar we moesten nog een wigje hebben voor dit deftig zouw werken ! Dus voor het makkelijk te houden eventjes een gewoon spruitstukje gaan halen en dat maar gemonteerd ;) Er is ongeveer +- 1cm ruimte langs een kant aan het frame ;) Meer als genoeg volgens mij hoor !


Greetz
 
Update

Vandaag hebben we heel het waterkoeling gebeuren in orde gebracht ! Alles aangesloten en reservoirke geplaats ! Ook nog wat aansluitingen gesoldeerd en dergelijke dat dit geen kortsluiting kan maken :) ! We hebben ook het het blok geborgd ! Duidelijke fotos zijn er nog niet van ! Die komen wel ;)

p21000569xu.jpg

p21000577ex.jpg

p21000581df.jpg


Ciaokes
 
ziet er goed uit al , maar erg jammer dat je zo een goort reservoir er uit hebt hangen. probeer wat anders of zo daar op te verzinnen. zou een heel stuk mooier staan.
verder mooi plamuur/schuur werk.
en waarom heb je vloeibare pakking @ cil kop? zijn de bijgeleverde niet goed?
 
boosterH2O said:
ziet er goed uit al , maar erg jammer dat je zo een goort reservoir er uit hebt hangen. probeer wat anders of zo daar op te verzinnen. zou een heel stuk mooier staan.
verder mooi plamuur/schuur werk.
en waarom heb je vloeibare pakking @ cil kop? zijn de bijgeleverde niet goed?

Gewoon voor de zekerheid dat de cilinderkoppakking niet zouw lekken ;) En mij stoort het niet hoor dat ''goor reservoir'' :) Het is toch mooier zo dan boven op de voorkap he ;)


Greetz
 
voila se ze steekt bijna hellemaal in elkaar morgen nog wat verder doen carbu onder anderen nog steken gaskabel moet nog gefikst worden en het spruitstukje moet nog wat aangepast worden dan kan ie naar vrc voor af te stellen :D
 
Als alles zoals wens verloopt zal hij woensdag naar scootermania gedaan worden voor eindelijk te worden afgesteld :) Grafieken volgen zeker als deze er zijn ;)


GReetz
 
afcbf said:
Als alles zoals wens verloopt zal hij woensdag naar scootermania gedaan worden voor eindelijk te worden afgesteld :) Grafieken volgen zeker als deze er zijn ;)


GReetz

wrom probeerd ge hem nie zelf af te stellen, nu hebt ge uiteindelijk zelf helemaal niks behaald.

Ge hebt onderdelen (laten) monteren en ge laat uw scooter afstellen.
Of gaat ge hem zelf afstellen op de testbank?

Beetje spijtig dat je het laat doen maarja.
 
Spasta said:
wrom probeerd ge hem nie zelf af te stellen, nu hebt ge uiteindelijk zelf helemaal niks behaald.

Ge hebt onderdelen (laten) monteren en ge laat uw scooter afstellen.
Of gaat ge hem zelf afstellen op de testbank?

Beetje spijtig dat je het laat doen maarja.

Laat mij dan maar eens zien hoe je dat perfect afsteld zonder een testbank :?
 
Back
Top