SpiRox Project VRC Tuned

afcbf said:
Laat mij dan maar eens zien hoe je dat perfect afsteld zonder een testbank :?

Door zelf proberen af te stellen leert ge eh maarja ik bedoelde maar.

jij zij: ...wordt hij afgesteld door scootermania ...

wordt = doet ge zelf nie. is beetje spijtig maarja. dan is hij wel perfect afgesteld *D
 
Spasta said:
Door zelf proberen af te stellen leert ge eh maarja ik bedoelde maar.

jij zij: ...wordt hij afgesteld door scootermania ...

wordt = doet ge zelf nie. is beetje spijtig maarja. dan is hij wel perfect afgesteld *D

Zelf afstellen is nu niet zo moeilijk he ! Maar wat voor nut heeft dat nu als hij toch naar vinny moet ! IK wil het perfect hebben en daarom op de bank ! Als jij het zonder kan mag je het altijd eens komen klaren ;)
 
afcbf said:
Zelf afstellen is nu niet zo moeilijk he ! Maar wat voor nut heeft dat nu als hij toch naar vinny moet ! IK wil het perfect hebben en daarom op de bank ! Als jij het zonder kan mag je het altijd eens komen klaren ;)

HaHa, als het niet moeilijk was zou je het zelf wel doen, dan kan je tenminste zeggen dat je hem zelf afgesteld hebt @ testbank.

Op testbank kan je cker beter afstellen maar dat zeg ik ook niet. ik vind het alleen beetje spijtig da ge het niet zelf doet (als ge het toch zo goed kunt)
 
nitroproject said:
Zijt gij nu gisteren naar de testbank geweest ????????????????
hoe was het en hoe was het met de pktjes gestelt ?????????????? ;D;D;D

Hij heeft hem gister alleen gebracht, dat zullen we zaterdag wel doen denk ik. Het afstellen enzo. +ralf+
 
Machiel. said:
Hij heeft hem gister alleen gebracht, dat zullen we zaterdag wel doen denk ik. Het afstellen enzo. +ralf+


Machiel waar komt dat 'we' vandaan je kan net een uitlaat onder je scooter steken, dus laat staan een scooter afstellen.
 
SPEED SLIDER said:
Machiel waar komt dat 'we' vandaan je kan net een uitlaat onder je scooter steken, dus laat staan een scooter afstellen.

jah tuurlijk daarom werk ik nu bij vinni?:X:X:X +ralf+

edit: maarre ontopic :P
 
Spasta said:
Die "vinni" is precies wel jullie GOD ofzo eh? iedereen doet alsof die 'vinni' alles voor hen betekend.

dat zeg ik helemaal niet, en wat weet jij daar nou van? als ik daar kom dat moet ik toch weten, waar bemoei jij je eigenlijk mee :X:X maar wat ik al zei,

back ontopic
 
Machiel. said:
dat zeg ik helemaal niet, en wat weet jij daar nou van? als ik daar kom dat moet ik toch weten, waar bemoei jij je eigenlijk mee :X:X maar wat ik al zei,

back ontopic

HaHa, ik zeg toch ook niet dat jij het letterlijk zegt ik stel alleen vast dat iedereen die 'vinni' ne god vind. :+ ik zeg toch ook nie da ge daar nie moogt komen enzo maarja. kzal maar zwijgen voorda ik warning krijg.

Ben benieuwd hoeveel de scooter gaat scoren +ralf+
 
Spasta said:
HaHa, ik zeg toch ook niet dat jij het letterlijk zegt ik stel alleen vast dat iedereen die 'vinni' ne god vind. :+ ik zeg toch ook nie da ge daar nie moogt komen enzo maarja. kzal maar zwijgen voorda ik warning krijg.

Ben benieuwd hoeveel de scooter gaat scoren +ralf+

Er moet toch wel 20 gescoord worden, om nog nog even te antwoorden, waar moet men anders heen dan, in belgie heb je niet veel zaken met testbank enzo! majah,

Scoot ziet er opzich best leuk uit, in wat voor kleur wordt hij eigenlijk gespoten?
 
Machiel. said:
Er moet toch wel 20 gescoord worden, om nog nog even te antwoorden, waar moet men anders heen dan, in belgie heb je niet veel zaken met testbank enzo! majah,

Idd, +20 is doel. Is toch gevraagd door afcbf aan GOD . hahaha !!
Als hij wat tijd heeft.

Idd, goede speelgoed winkels zijn zeldzaam in België.
En zeker waar er veel speelgoed in voorraad is en waar je geholpen wordt.

Het pretpark wordt groter en groter. 2 testbanken weldra !
En voor sommige (+100 man, en ware leerschool).

Ale, on topic.

Scoot komt zeker in orde.
De Belgen met oa Boosters zullen aanwezig zijn in lelystad !
 
testbank @ Van hove motors Kemzeke vind ik iets nauwkeuriger en is voor mij iets dichter in de buurt :) met men volle nafttank geraak ik niet tot in beveren :D

Maar idd vinni heeft leuk speelgoed ;) en is goedkoop (voor sommige onderdelen)
 
Vandaag scooter in mekaar gezet, Carb erop gaskabel en kleine zooi gedaan nieuwe band erop, Ding klaar gemaakt voor te banken!

we hebben een paar runs gedaan op de bank , met als hoogste score
21.018 PK!!! +ralf+

Koppeling staat nu goed, alleen moeten er in de vario nog iets luchtere rollen in en binnenrotor moet ook nog afgesteld worden!

Dus hopelijk nog een hogere score! , Ik zal zo proberen grafiek in te scannen!!

@afcbf : je zult er van versteld staan, als je der op zit +ralf+
 
Last edited:
Machiel. said:
Grafiek komt als ik de kabel van scanner kan vinden :X:X


machiel jij ben echt een hopeloze gozer je weet net dat je wiel rond is en praat of je alles weet. Het beste kan je nog wat kijken en niet praten. Want dat gaat soms ook niet helemaal op volle toeren........ veel succes met je tune cariére.... posted by mich
 
HTC-tuning said:
machiel jij ben echt een hopeloze gozer je weet net dat je wiel rond is en praat of je alles weet. Het beste kan je nog wat kijken en niet praten. Want dat gaat soms ook niet helemaal op volle toeren........ veel succes met je tune cariére.... posted by mich

LOOS GEBlAAT :L :L :L

:X:X:X zo'n reactie zat ik al op te wachten, ik vind dit echt een hopeloze reactie ik verdien er goed geld mee met daar te werken, en krijg veel aanwijzingen enzo, En leer dus ook veel!! en je moet toch eens leren heh michel maar zie eerst maar is dat je slider rijdt :D:D

en dan nog is iets ik zeg ook helemaal niet dat ik het allemaal heb gedaan er staat WE!! jij ook altijd met je commentaar!

Als ik niks kon zou ik daar ook niet werken ook, maar je gaat weer maar eens offtopic heh :X:X

Sorry voor offtopic gaan maar moest dit kwijt
+ralf+

Maar nog steeds gaat dit topic over een Scooter en niet over mij :L:L
 
Back
Top