SpiRox Project VRC Tuned

Amaai 21.018pk is niet slecht ! Hehehe, ik gaan nog verschieten als ik met mijn machien rijd denk ik :) !

Maar aub aan de mensen met al hun offtopic zever en hun zever over vinny ga eens ergens anders zeveren !
 
Spasta said:
HaHa, ik zeg toch ook niet dat jij het letterlijk zegt ik stel alleen vast dat iedereen die 'vinni' ne god vind. :+ ik zeg toch ook nie da ge daar nie moogt komen enzo maarja. kzal maar zwijgen voorda ik warning krijg.


Grapjas, en ik zal ook eens iets niet letterlijk zeggen ik stel vast dat jij een sukkel bent ! Het enigste waar jij goed in bent is hopeloze commentaar geven op een andere en altijd offtopic liggen zagen ! Als je niet normaal kan doen houw je mond dan ! Je bent wrs gewoon jaloers op iemand anders omdat je zelf niet voorruit gaat en moet daarom overal liggen kankeren en nog wat op andermans project page ! In mijn ogen ben jij gewoon een klein onozel puperkindje van 16jaar dat wat ligt te kankeren tegen mensen met verstand uit onmacht ! En als je jezelf dan toch zo 'koel' vind dan moet je maar op een meeting naast al die scoots gaan staan waar je zoveel ligtop te zeiken ! Dan zullen we nog eens kijken ;) Dus houw in het vervolg je grote mond maar !
 
Hier de beloofde grafiek,

grafiekBST3.JPG
 
heerlijk die belgenliefde voor elkaar :)

super score man!! maar mag ik vragen waarom je gaat banken als je "ontsteking niet afgesteld is" dat loopt iedereen altijd te zeggen,zijn ze er nou gewoon zo slecht in?laat me dit ff weten,en in het abn please ik hbe geen zin in van die loze dingen. thnx.

nogmaals super score :p
 
Machiel. said:
Hier de beloofde grafiek,


20,4pk dus het is niet omdat er één enkele maal 21 opstaat dat je daroom ook daadwerkelijk er zoveel hebt. Een score staat er pas als er constant dus enkele malen na elkaar hetzelfde vermogen wordt afgegeven. Dus niet zo eenmaal een totaal andere grafiek die totaal afwijkt van de andere 2 constante grafieken.
 
Vinny! said:
Ontsteking staat nog std zoals ze gemonteerd is bij montage blok.
maw 2.5mm. Morgen def. resultaat van scooter.
ok dank je,dus hij is goed afgesteld alleen er gaat nog gekeken worden of ie vroeger of evt. later ,beter presteerd.ik vond het al vaag wel veel pk maar niet de onsteking fatsoenlijk afgesteld hebben haha. succes dan nog
 
Wille said:
20,4pk dus het is niet omdat er één enkele maal 21 opstaat dat je daroom ook daadwerkelijk er zoveel hebt. Een score staat er pas als er constant dus enkele malen na elkaar hetzelfde vermogen wordt afgegeven. Dus niet zo eenmaal een totaal andere grafiek die totaal afwijkt van de andere 2 constante grafieken.
idd maarja toch een nette score.

Die 20,4pk lijn is wel HEEL strak :~
 
Wille said:
20,4pk dus het is niet omdat er één enkele maal 21 opstaat dat je daroom ook daadwerkelijk er zoveel hebt. Een score staat er pas als er constant dus enkele malen na elkaar hetzelfde vermogen wordt afgegeven. Dus niet zo eenmaal een totaal andere grafiek die totaal afwijkt van de andere 2 constante grafieken.

je zegt het zelf na elkaar, als je ziet dat er dus 3 verschillende garfieken opstaan en dus ook de nummers ziet:p kun je dus ook opmaken dat ze niet na mekaar gedaan zijn dus ook niet constant :D nummer 2,5 en 7

nummer 7 was laatste run
 
Machiel. said:
je zegt het zelf na elkaar, als je ziet dat er dus 3 verschillende garfieken opstaan en dus ook de nummers ziet:p kun je dus ook opmaken dat ze niet na mekaar gedaan zijn dus ook niet constant :D nummer 2,5 en 7

nummer 7 was laatste run

bst5
bst6
bst7

allemaal op hetzelfde uur en op dezelfde datum :L
 
Wille said:
bst5
bst6
bst7

allemaal op hetzelfde uur en op dezelfde datum :L


oeps , ik las een 2 inplaats van 6 :X:X:X mijn fout :D

ach jah we zullen wel zien, wat er morgen uitkomt. ik vind het eigenlijk al een hele mooie score, ook die 20,4 :D:D +ralf+
 
idd, zijn verloppig maar 7 runs gedaan, achter elkaar.
laatste run was start niet goed gelukt, +choke op.
nogmaals, scooter wordt morgen afgesteld.

Maar het ziet er al goed uit.
 
Vinny! said:
idd, zijn verloppig maar 7 runs gedaan, achter elkaar.
laatste run was start niet goed gelukt, +choke op.
nogmaals, scooter wordt morgen afgesteld.

Maar het ziet er al goed uit.

echt een vette score hoop dat er nog iets meer gaat uitkomen maar zo ziet het er heel goed uit nu maar hopen dat den onze binnekort ook in die richting gaat gaan he mja kspreek je nog wel greetz donny ;)
 
Supper vette score, ben er zelf nog altijd niet goed van ! Hopelijk word de constante ng ietsjes hoger dan 20.4pk ! Afwachten tot morgen dan !


Greeetz
 
Puike score kerel ! Je haalt een constante van +-20.4pk op de scootermania bank en dan nog eens een score van 21.018pk ! Dit is wel een heuze prestatie hoor ! Iedereen ligt altijd maar te kankeren over die testbank dat ze te weinig zouw aangeven, maar jij bewijst hier wel een mooie score mee hoor ! Je moet er zeker eens op de koopmans bank mee gaan, dan gaan er nog veel mensen verschieten van je score ! Ik zouw zo zeggen doe zo voort ! Hopelijk haalt vinny er nog een tikkeltje meer uit ! Ik houw dit zeker in het oog de komende dagen !

Mazzll
 
Keests said:
Puike score kerel ! Je haalt een constante van +-20.4pk op de scootermania bank en dan nog eens een score van 21.018pk ! Dit is wel een heuze prestatie hoor ! Iedereen ligt altijd maar te kankeren over die testbank dat ze te weinig zouw aangeven, maar jij bewijst hier wel een mooie score mee hoor ! Je moet er zeker eens op de koopmans bank mee gaan, dan gaan er nog veel mensen verschieten van je score ! Ik zouw zo zeggen doe zo voort ! Hopelijk haalt vinny er nog een tikkeltje meer uit ! Ik houw dit zeker in het oog de komende dagen !

Mazzll


een andere maat van ons heeft er 21.4 op gehaald met manston en hr2 +ralf+ +ralf+ +ralf+
 
Back
Top