Gilera_Gsm.
Well-Known Member
das waar
Erbij zijn om kennis op te doen zou dan niet verkeerd zijn natuurlijk.ThundeRRacing said:tjah hij moet de kennis erook voor hebbe
tjah dat is zo ligt aan hezelfMol said:Erbij zijn om kennis op te doen zou dan niet verkeerd zijn natuurlijk.
Arno said:Best wel zielig om zo een dikke score weg te zetten als je alles LAAT doen
eve said:Die vinny doet mooi werkt tegenwoordig blijkbaar.Veel belgen zeiken over vinny maar is er dan een belg die hoger gaat?juist NEE!!Ga hem dan eerst overtreffe en dan zeiken..
Marcel said:Hmmz, dus de nieuwe hoogste score met een mina blok
waar je zelf niks aan gedaan hebt onder een BW`s.. :X
dat gaat dus NIET goed he..
wel mooi score, daar niet van..
Witte_@_SR said:Dus wanneer Vinny em ''max'' tuned moet er zker nog wat meer uit te halen zijn...zou niet al te moeilijk moeten zijn om dan over de 23pk en miss nog wel meer te gaan.
Ik wens je het beste
ErwinB said:Sorry dat ik het zeg, waarom denk ik dat Vinny met de software zit te goochelen ipv met de afstelling van scoot? Op alle meetings met de scootermania bank word net tegen de 20 pk aan gescoord. En thuis opeens met een std cilinder 22pk enz? Vreemd niet?
[5th] klaas said:no offense tegen vinny maar hoelang word er in scooters al gebruik gemaakt van cvt?(constant variabele transmissie) nog geen 14 jaar toch?maargoed al met al is het een prestatie van wie dan ook om er zoveel vermogen uit te persen
zie jullie in belgie
afcbf said:Goh, dit is al een monsterlijke score he ! zolang hij goed presteerd blijft de cilinder zoals hij is !
ErwinB said:Sorry dat ik het zeg, waarom denk ik dat Vinny met de software zit te goochelen ipv met de afstelling van scoot? Op alle meetings met de scootermania bank word net tegen de 20 pk aan gescoord. En thuis opeens met een std cilinder 22pk enz? Vreemd niet?