RonaldV said:Zeg het dan gwoon, en doe niet zo triest over dat speciale.:|
Pinasco Nitro said:Hij zal er zeker voor gaan, het geheime onderdeel zit immers al in zn blok.
Welke kleuren worden de spirox nu? of heb ik erover gelezen?
Spasta said:min vert en min hor vario = niet gelijk?
idd het gaat over min vert as in min hor blok. boeiende shit allemaal :| maar of die vario er iets mee te maken heeft weet ik niet
waarom post je het hier8PMachiel. said:oeps verkeerd !!!
mjah was per ongeluk iets verkeerd +ralf+
Machiel. said:neej dat is het niet!! is iets anders maar moet mond houden dus
BETA-HGS said:idd of begin er niet over, zo lijkt het net of jij iets heb uitgevonden wat niemand heeft/heb
Spasta said:haha ik betwijfel het of het iets anders is. kan zijn eh.
maar volgens mij is het gewoon die min vert as in een min hor blok ivm carterdruk.
en als het dat niet is zeg dan gewoon wat het wel is want dit is beetje scheef gelul
Spasta said:min vert en min hor vario = niet gelijk?
idd het gaat over min vert as in min hor blok. boeiende shit allemaal :| maar of die vario er iets mee te maken heeft weet ik niet
dieselmaniac said:sorry dat ik het zeg, maar alle belgische scooter op die bank halen boven de 20, (socket, jij etc) ik moet het nog eens allemaal zien op de tovamiik geloof er namelijk geeN MOER van maarja das mijn mening PLUS dat jullie echt ALLES laten doen door die vinny echt alles, zal cker wel een god zijn in belgie
het is dezelfde bank. is niet zo moeilijk om effe proje aan te passen ofzo hoor.afcbf said:Scootje zal in LINT (Belgie 22mei) op de bank komen te staan na de sprints ! Dit is weer de bank van scootermania, maar dan je kan vergelijken met andere scoots die ook een +20tal pks hebben
Machiel. said:maar mina vert vario kan wel in hor blok zelfde als mina vert koppeling met koppelings huis, kan ook in hor blok!!
dieselmaniac said:PLUS dat jullie echt ALLES laten doen door die vinny echt alles, zal cker wel een god zijn in belgie
Je weet wat hij bedoeld toch. een bank van een andere scooterzaakMachiel. said:Het is een tovami bank, bij tino gekocht :X +ralf+
Machiel. said:Het is een tovami bank, bij tino gekocht :X +ralf+
dieselmaniac said:met PRecies dezelfde software? plus dat er zo een pktje bij kan hoor bij de grafiek
Marcel said:ik meende dat de software niet zomaar aan te passen is :?
Dan had het nog een hoge score geweestMachiel. said:, Hij heeft ook een nieuwe bank besteld! dus dan heeft hij 2 banken, 1 voor afstellen enzo en andere voor mee tenemen in busje naar meetings etc.
en nee voor mij is het geen god, en hij heeft er echt geen pk ofzo bijgedaan echt niet! dit is gewoon echt gebankt,