This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Speed powered Piaboost

geen woorden voor te vet gewoon ben altijd al voorstander geweest van bcd achterkappen op booster hij is te vet
 
Ziet er zeer netjes uit. Die schijven maken het geheel ook weer een stukje beter. Alleen dan wel weer jammer dat je niet de Black edition van de c30 hebt gehaald. Al staat deze ook erg tof :~

succes verder.
 
Blue Shark said:
Naar mijn mening moet die vanachter veeeel lager!!! voor de rest supervet!!! 9||6

Vanchter gaat hij niet meer lager want ik vind dit vet en het zit bangelijk voor te sprinten.


Morgen ook maar eens fotoshoot houden want laatste 2 pics met c30 is maar slechte kwalitiet omwille dat batterijen zo goed als op waren en ik op mindere resolutie moest trekken.
 
mooi spul man, ziet er vet uit. Allemaal zeer netjes. Typisch belgisch he die boosters


kspreek je nog op msn


ps: ga je naar perkpolder?
 
Jumper said:
mooi spul man, ziet er vet uit. Allemaal zeer netjes. Typisch belgisch he die boosters


kspreek je nog op msn


ps: ga je naar perkpolder?

Ja ik ga naar perkpolder Samen met buffel met z'n firefox, alleen moeten we zijn blok nog monteren morgen en de komende dagen.
 
hij blijft vet kwil em nog wel is me dieje zien vlamme
en der gaat hard gewerkt worden aan mijn firefox maar komt allemaal goed vandaag alles al is verhuize
 
PIABOOST said:
Ja ik ga naar perkpolder Samen met buffel met z'n firefox, alleen moeten we zijn blok nog monteren morgen en de komende dagen.


zal je dan komen opzoeken
 
PIABOOST said:
Ja ik ga naar perkpolder Samen met buffel met z'n firefox, alleen moeten we zijn blok nog monteren morgen en de komende dagen.


Aah dan kan ik hem eens in RL bezichtigen!
 
ZEER MOOI!!!!

Je pijp is echt vet en mooi.
succes er nog verder mee

Grtz Ivo
 
Update 4/04/06:

Vandaag heeft hij nog niet gedraid omwille dat ik wat probs het met koelsysteem. Morgen zal hij MOETEN draaien .

Ik heb wel enkele foto's gemaakt buiten: