Speed powered Piaboost

Update 6/04/06

Booster heeft gedraaid.
Lekt nog wel op enkele plaatsen KVS maar dat ga ik vandaag oplossen zodat hij verder meeting klaar is
Filmpjes komen mss nog later als ik tijd heb om te filmen.

Reacties zijn altijd welkom
 
Update 8/04/06:

Vandaag naar perkpolder geweest.
Was echt zeer geslaagd voor mij. Ik heb veel kunnen sprinten, zowat alle sprints gewonnen :p en dan komt er nog eens bij dat ik blijkbaar de hoogste testbankscore heb gescoord van de dag. En dan nog wel ONAFGESTELD :p
Een dikke 20,9PK kwam eruit, ik verschoot mezelf een bult want ik had het totaal niet verwacht.
Hier foto van m'n grafiek:

Foto=NR3USC74

Foto=34AALRPJ


Filmkes van sprint komen nog zodra ze geupload zijn.
 
C4rN said:

??? klopt er mss iets niet???
Vanaf dat de baan droog was heb ik goed kunnen sprinten en tegen zowat iedereen gesprint en gewonnen, tegen 'sonic tuning' had ik niet gewonnen omwille dat ligt al op groen sprong terwijl ik aan het w8ten was dat de persoon die vanachter op de sprint baan stond z'n hand omhoog deed, want normaal gezien deed hij dit vooraleer het licht op groen sprong maar toen blijkbaar niet.
 
volgens mij had je nog van wat meer mensen niet gewonnen, naja heb ik ook maar van horen zeggen, aangezien ik zelf ook aan het sprinten was :). Ben je er morgen ook nog?
 
C4rN said:
volgens mij had je nog van wat meer mensen niet gewonnen, naja heb ik ook maar van horen zeggen, aangezien ik zelf ook aan het sprinten was :). Ben je er morgen ook nog?

Nope morgen ben ik er niet omwille dat buffel niet kon en ik geen zin heb om alleen te gaan :)
Had ook wel eens graag sprintje tegen jou getrokken, maar hadk wss wel verloren want jou sonic knalde iig zeer hard :eek:
 
O-)....

Jammer dat je niet gaat, anders hadden we morgen nog ff gemeet. Vandaag op 1 of andere manier niet van gekomen. Anyway, laten we maar ontopic gaan, lijkt MSN wel :p..
 
@ C4rN: Idd, ik spreek je nog wel op andere meeting ofzo.

Hier filmpje van mij @ sprint tegen streetmagic.
Aangezien we die alleen nog maar hadden zien winnen van de rest van de scooters en hij dus ongeveer 1 van de snelste was die er vandaag waren was men stiefvader zeer blij dat ik er tegen won. Niet op z'n comentaar letten, is wel lache :p

http://rapidshare.de/files/17563868/HPIM0360.MPG.html
 
Last edited:
PIABOOST said:
@ C4rN: Idd, ik spreek je nog wel op andere meeting ofzo.

Hier filmpje van mij @ sprint tegen streetmagic.
Aangezien we die alleen nog maar hadden zien winnen van de rest van de scooters en hij dus ongeveer 1 van de snelste was die er vandaag waren was men stiefvader zeer blij dat ik er tegen won. Niet op z'n comentaar letten, is wel lache :p

http://s51.yousendit.com/d.aspx?

eumhh geen filmpje hoor wel mooie link :D
 
your bike just keeps getting nicer and nicer, keep up the good work. does the front of your motor set up higher then if that motor was in a zip or nrg?
 
Update 17/04/06

Klein updatje dan.
Ik heb vandaag achtervelg nog eens opnieuw gepolijst omdat hij vies aan het worden was. Is echt dikke bling bling nu :p
Kan er weer ff tegen.
foto's:
Foto=IQ3U8CP7

Foto=XEM8HCDI

Foto=Z8RF3QP4

Foto=VOG84HJM

Foto=CKRFSN67

Foto=IZYJZLZM

Foto=8BUMBW3G


Dat was het dan.
Ik ben 22 april trouwens aanwezig in meppel.

Tot dan ;)
 
Update 23/04/06

Ik ben dus zaterdag naar Meppel geweest.
Ik vond het echt een super meeting, was goed georganiseerd en heb er veel kunnen rijden. Ook veel gewonnen, stuk of 3 a 4 keer verloren van de 30+ sprints die ik gereden heb. Booster ging echt zeer goed vooruit.
Ook verschillende mensen gemeet.
Was kortom een super meeting.
Volgend weekend of 1 van de volgende weekende naar scootermania om scoot te laten afstellen en eens zoeken naar meer snelheid en nog meer koppel.

Hier pics:
Booster opgeladen om te vertrekken:
Foto=XGYMI6CV

Op meppel zelf:
w9wt1z.jpg

w9wtir.jpg

Foto=NYMVWIID

Foto=JR3VKWUV

Foto=78RX4AFX

Foto=NHCDUM8L

Foto=KAJ8ILBS

Foto=ZKEBDZIF

Foto=XXMC46MM

Foto=JPBZEBO3


Als iemadn anders foto's van me heeft mag je ze altijd posten.
Filmpjes zijn ook welkom :)
 
Last edited:
Back
Top