Speed powered Piaboost

Update 11/02/06

Vandaag radiators gemonteerd.
Ze hangen perfect nu.
Tussen voorwiel en band zit nu 1 cm spatie ongeveer.
Kan band niet raken omdat fourche nog 0% inveert :p

Pics:






Kader wordt nu weer volledig gestript en ga dan kader volledig laten stralen, en wordt door carrosier terug opniew fluo geel gespoten zodat hij weer helemaal proper is.
 
Blue Shark said:
zeker dat je bandje het net zal raken? band wordt groter in diameter door middelpuntvliegende kracht

Band gaat het zeker niet raken.
Band gaat echt geen 1cm groter worden van diameter door middelpunt vliegende kracht.

Enzo said:
Zal t wel koud krijgen Jeroen:p

Denk ik ook wel :p
Tmoest zowiezo beter koelen dan oude radiator, want wil meer sprints na elkaar trekken :)
 
PIABOOST said:
Ja idd heb al van je gehoord via Ivo :)
Ben eens benieuwd naar dat ding van jou.
Vind het alleen spijtig dat er een booster met pia blok onder bij komt, maar dat kan je niet tegen houden ;)

tjeh ik zou et eerst met een NRG gaan doen maar toen heeft iemand die k ken daarmee een ongeluk gehad er was nix meer van over van dat ding maar toch wilde k verder. toen kreeg k de kans om voorn prikje een booster te kope meteen gdaan natuurlijk :p omdat je die scooters togh al zo weinig ziet in NL en ze dat vrij uniek make;). maar k kon al iemand met een mina blok onderm de booster daarom heb k er maar geen mina blok onder gehange en ook eiglijk dat k niet zoon mina fan ben:p(niet dat ze niet snel zijn ofzo dat zeker niet maar k heb betere ervaringe met pia:p). dus had k maar besloten er een pia blok onder te hangen maarja in et bgin wis k nog niet dat er al iemand was met zoon project. maar achja concurrentie mag er zijn he ;)
 
komt allemaal goed met jeroen binnekort maar is keertje afspreken voor samen te beunen :) wnr was frame klaar of was dit nog niet voor het forum :$
 
Update 14/02/06

Frame heb ik gisteren dus compleet gestript.
Is vandaag binnen gedaan voor te laten coaten samen met achterstang en kickstarter. Hij wordt dus het felste kleur geel dat ze hebben omdat ze geen fluo kleuren coaten. Alles gaat voor stralen en coaten te samen 26 euro kosten :p Is wel erg goedkoop t.o.v. wat ik zie dat sommige moeten betalen.

Foto's volgen als ik frame terug heb.
 
Update 28/02/06

Vandaag blokje op aan het kuisen geweest.
Traanplaat hebk ook ff terug netjes gemaakt.
ornuba.jpg

ornv9e.jpg

ornvc6.jpg

ornwoy.jpg

ornwqf.jpg

ornww5.jpg

ornx1f.jpg


Nu is het nog ff w8ten op m'n frame en dan kunnen we terug gaan opbouwen.
 
very nice bike, do you have any problems with vibrations. also i have been thinking about putting a 180cc piaggio into my booster. do you know of anybody that makes and sells the custom motor mounts.
 
rydah said:
very nice bike, do you have any problems with vibrations. also i have been thinking about putting a 180cc piaggio into my booster. do you know of anybody that makes and sells the custom motor mounts.

I don't know anybody that makes and sell the motor mounts. I made the one's that I have by my self. My scoot vibrates a little because I've do not have any suspension. But I don't care, because its only for sprint use and than it's better to have no suspension I think.

Thnx for the reaction.
 
BIG!!!! Update 3/04/06:

Het is weer lang geleden dat er nog een update is geweest maar dat wil weer niet zeggen dat ik niets gedaan heb, in tegendeel.
Ik heb weer redelijk wat besteld en ontvangen.
Als eerste heb ik men kader terug gekregen van de coater.
Daarna had ik BCD achterkap, braking wave schijfrem, braking stalen remleiding + braking banjo’s besteld. Die heb ik aangekregen.
En zoals vele al mss wisten is men MHR team 2004 uitlaat de deur uitgegaan naar ‘Enzo’ van het forum. Hier moest dus een andere uitlaat voor in de plaats komen en had dus de Yasuni C30 voor piaggio besteld. Die heb ik vandaag eindelijk aangekregen en direkt gemonteerd en de scoot ook gelijk verder in elkaar gezet. Hier dan de foto’s ( het zijn er veel :p):

Foto=OGY8K8VI

Foto=EEOAJEPG

Foto=GGEYDFCU

Foto=YNBX6M3H

Foto=XMRWOGJG

Foto=NN3AFNJK

Foto=4YX7VJ4B

Foto=6OO8ISLT

Foto=73T8UZVI

Foto=DEAVHT4G

Foto=7NIJBBO4

Foto=6MVFCJBL

Foto=WWCXJCRP

Foto=OWTLHQDA

Foto=DUFBZZQ7

Foto=BXTMZRXC

Foto=EKF7XVW7




Straks of morgen er nog water op kappen en benzine, en dan hem laten draaien.
Morgen komen er mss enkele filmpjes.
 
Last edited:
Back
Top