Speed powered Piaboost

Sorry dat ik misschien wat nors overkwam :). Ik dacht op de foto's een blok te zien wat niet recht onder de scooter hangt . Ik vind je velgen daarintegen helemaal superstaan , zeker met de gepolijste rand:).
 
BT said:
Sorry dat ik misschien wat nors overkwam :). Ik dacht op de foto's een blok te zien wat niet recht onder de scooter hangt . Ik vind je velgen daarintegen helemaal superstaan , zeker met de gepolijste rand:).

;)
 
nice :)

tis echt vet met die gepolierde randjes en 2 gelijke velgen.

goed gedaan mede belg :).

komen alle kappen er nog op ?

doe zo verder...
 
stunt lc said:
nice :)

tis echt vet met die gepolierde randjes en 2 gelijke velgen.

goed gedaan mede belg :).

komen alle kappen er nog op ?

doe zo verder...

Alle kappen komen er niet meer op.
Onderkuip en voetplaat 100% zeker niet.
Misschien ga ik nog iets "speciaals" doen met de kniekap maar dat valt nog te bezien.
 
Update 28/12/05

Remvloeistofreservoir gepolijst en remhevel ook ff terug opnieuw gedaan.
Hier dan het resultaat:
HPIM01431135787072.JPG

HPIM01441135787122.JPG

HPIM01501135787159.JPG
 
26/01/06

Vandaag eindelijk bestelling van Van der kruijs binnen gekregen.
Namelijk: -Pirelli evo 22 achterband
-Castrol A747
-Gaskabel
-Remhendel (oorspronkelijk voor tomos)

 
ik weet niet wat jij met je hosting hebt, maar ik zie overal of kruisjes, of halve afbeeldingen :rolleyes: beter fix je dat even..
verder ziet t er wel nice uit :+
 
BojT said:
ik weet niet wat jij met je hosting hebt, maar ik zie overal of kruisjes, of halve afbeeldingen :rolleyes: beter fix je dat even..
verder ziet t er wel nice uit :+


Mja ik zie het nu ook.
imgspot werkt niet meer goed bij mij.
Ik weet niet waar het aan kan liggen, eerst deden de pics het wel 100% goed.
Ik zal ze straks als ik tijd heb eens even fixen.
Eerst goede host vinden voor pics.

thanx voor reactie ;)
 
Update 30/01/06

Heb dit weekend ook niet stil gezeten.
Heb nieuwe gaskabel gestoken, remhendel gestoken, beugel gemaakt zodat remklauw past en gepolijst, en voorrem nog maar eens ontlucht.
Van m'n carb heb ik de kelk gepolijst en booster verder aan het strippen geweest zodat ik alle bekabeling en dergelijke nog eens opnieuw netjes ga steken. Membraan heb ik ook klein beetje bewerkt, randjes afgerond enzo...
Ook carterdeksel is terug opnieuw gepolijst.

Hier pica's:








 
Je polijst werk is erg netjes :)!!... Jammer van die schijf die je erop hebt, als je daar een mooie voor haalt heb je je rijwiel gedeelte erg netjes op orde *D
 
DG SF2 said:
Je polijst werk is erg netjes :)!!... Jammer van die schijf die je erop hebt, als je daar een mooie voor haalt heb je je rijwiel gedeelte erg netjes op orde *D

Ja er komt nog een braking schijfje op.
Het is alleen er kut dat er niet veel verkrijgb aar zijn voor sonic voorvelg.

Thanx voor reactie.
 
Update 7/02/06

Vandaag Radje binnen gekregen van runner.
Dankzij Enzo!

Ook had ik vorige week al een rox radje binnen gekregen.
hier pic:


Deze week ff monteren.
Update volgt wel.

Mijn radje die ik al had staat trouwens al te koop.
hier pic van radje dat te koop staat :)
 
Ej kerel dat ding van jouw is zo vett he door jou boostertje ben k ook aan de mijne begonne ;) je zal wel al via ivo van me gehoort he (2f4r piaslider) elke keer als k jouw project bekijk denk k steeds bij mezelf '' mijne moet nu ook zo snel mogelijk klaar zijn ;) ''
 
Sonic Tuning said:
braking voor schijf voor sonic is zeker moeilijk aan te komen maar ze bestaan wel

deze bedoel je toch?
schijf1.jpg

Ja idd dat schijfje bedoelk.
Ik heb gezien dat je ze kan bestellen bij J&R motoren. Dus zal er binnenkort eens een bestelling plaatsen, en er komen dan ook nog enkele andere spulletjes bij.

Thx voor reacties
 
racing dutchman said:
Ej kerel dat ding van jouw is zo vett he door jou boostertje ben k ook aan de mijne begonne ;) je zal wel al via ivo van me gehoort he (2f4r piaslider) elke keer als k jouw project bekijk denk k steeds bij mezelf '' mijne moet nu ook zo snel mogelijk klaar zijn ;) ''

Ja idd heb al van je gehoord via Ivo :)
Ben eens benieuwd naar dat ding van jou.
Vind het alleen spijtig dat er een booster met pia blok onder bij komt, maar dat kan je niet tegen houden ;)
 
Back
Top