sorry maar dit moet ff

Heel veel sterkte jonge!
Mijn moeder is 6 jaar terug overleden en mn pa ben ik 1,5 jaar geleden verloren, allebei onverwacht een hartstilstand.
Er zijn gewoon geen woorden voor, succes met het doorkomen van de tijd en houd je sterk, ook voor de rest van je familie.

sow ik word net wakker en dan lees je dit, doet wat met je... kan en wil het me niet voorstellen hoe vreselijk zoiets is..

Ik kan je zoals de rest alleen heel veel sterkte wensen !!

Veel sterkte gast, kweet wat je voelt.
heb soortgelijk iets meegemaakt toen ik 11 was.
ik hoop zo dat dit niet gebeurt, maar toch, erg veel suc6 ermee.

tx allemaal...doet me goed die reacties.

ben naar huis....ff rekening/administratie regelen...codes van pinpassen uitzoeken..want me pa kan niet eens pinnen:)(maar 1x gedaan zijn leven)

life goes on...

alleen word het nix denks....haar hart doet het weer zelf....pompt alleen teweinig
ze knellen kleine vaten af...om de stroming te verbeteren...

nogmaals bedankt voor reacties...

sterkte man!

Ben zelf een aantal jaren geleden mijn moeder verloren, echt een kuttijd, maar er is helaas gewoon niets tegen te doen :'(

Heel veel sterkte voor jou en je familie!!

Ik weet wat het is, mijn pa heeft 2 hartinfarcten gehad en 1 lichte beroerte en 1 zware..... Hij is nu 48 en leeft nog steeds en is zeker geen muurbloem hij is weer helemaal bijgekomen! Het is nu 5 jaar geleden dat hij zijn laatste zware beroerte heeft gehad was echt zwaar minder!! Elke keer naar MCRZ en dijkzicht heeft die gelegen etc etc.. Maar nu is die weer bijna de oude! :)

Dus misschien dat je ma ook sterk genoeg is en vooral geluk heeft! Ik hoop het voor je!! Sterkte!

ik weet niet of jullie het zouden doen maar als ik in zo'n toestand zat zou ik denk ik die tijd best wel wat foto's nemen en filmen. want ik denk dat je daar later veel plezier aan kan beleven als het niet goed zou aflopen.

ik hoop niet dat dit slecht overkomt op een of andere manier maar dat zou ik doen als ik in zo'n positie zat.
nogmaals sterkte.

Back