sorry maar dit moet ff

Brok in me keel bij het lezen. Vader van beste vriend heeft een hersenbloeding gehad ongeveer 6 jaar geleden. Gelukkig heeft hij heel heeeel veel mazzel gehad en kan die vader nu een naar zijn omstandigheden een normaal leven leiden. Ik hoop voor je dat het ondanks alles dat het goed met je zal gaan....En Sterkte voor de zware tijden die nog komen gaan.
 
Ik weet hoe je je voelt dude , ik ben mn moeder dit jaar ook verloren , ook pas 45 jaar jong :(

Heel veel sterkte en praat zoveel mogelijk met haar als het nog mogelijk is , doe het echt anders krijg je er gegarandeert spijt van , spreek uit ervaring.
Sterkte aan jou en je familie

Robert
 
Hier nog iemand die weet hoe het voelt...
Mijn moeder is nou bijna 4 maanden geleden ook in coma geraakt door een val van de trap, en zitten nog steeds te ''wachten'' op het moment dat ze komt te overlijden.
Ik kan je als advies geven veel met je pa te praten (en evt, broers enzo) En probeer vaak bij d;'r te zijn zolang het nog kan...

Heel veel sterkte kerel, ik leef met je mee!
 
Veel sterkte voor jou en je familie!
Mocht het je nog helpen; probeer niet 'teveel' af te vragen 'waarom?' want dat gaat je uiteindelijk kapot maken...
 
i kweet dat ik de zoveelste ben die je sterkte toewenst.. maar ik wens je nogmaals heel erg veel sterkte toe en ook natuurlijk aan de rest van je familie, "goed" dat je het ff op het forum zette, kan je het het een beetje van je aftypen.. ik hoop dat jij en de rest van de familie veel steun krijgen.. het beste toegewenst!
 
Back
Top