sorry maar dit moet ff

kwens jou en je familie veel sterkte toe, let erop dat er niemand van de familie helemaal onderdoor gaat, op zo'n momenten moet je elkander steunen, zoals iedereen op het forum jullie ook voor zover het mogelijk is zal steunen.
Hopelijk haalt ze het toch nog, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

hey man, ik weet een beetje hoe je je voelt want mijn moeder was ook bijna 2 keer overleden en ze heeft het gelukkig nog gehaalt ! ! ! daar moet je aan blijven denken ;)
Veel sterkte iedereen daar en jouw vooral!!

mvg kaj,

Ook ik wens je veel sterkte.
Ik kan me voorstellen hoe je je voelt. Mijn vader is 1.5jaar geleden ook door een hartinfarct overleden. Ik kan je aanraden om veel te praten met je vrienden/familie, heeft bij mij ook erg veel geholpen.
Nogmaals sterkte toegewenst.

Zorg dat je veel vrienden om je heen hebt en probeer (hoe raar het ook klinkt) leuke dingen te doen: beetje uitleven op playstation ofzo want dat helpt gigantisch. Je kop zit dan even ergens anders en dat helpt goed.

Hoop dat het werkt voor je, tsja kan jammer genoeg verder ook weinig meer doen dan je sterkte wensen.

Sterkte man!!! Ook voor je familie!! En zoals al eerder gezegd zorg dat er genoeg goede vrienden om je heen staan voor je steun!

sterkte!

Back