sorry maar dit moet ff

sterkte

mijn moeder heeft een aantal jaar geleden een herseninfarct (?) gehad.
nou dat was ook heel erg eng, je ziet je moeder liggen maar die ziet er niet meer zo sterk uit als normaal.
in een rolstoel moest ze en dat vond ik helemaal vervelend en dan kon ze het nieteens verwerken als je de rolstoel draaide of een bocht nam ofzo.

gelukkig is het bij mijn moeder grotendeels weer goedgekomen.

ze is wat sneller moe en ziet minder goed evenwicht is ook licht verstoord

maar als een oudere per ongeluk tegen haar aanloopt (of andersom) heeft iedereen zoiets o als er maar niks is met die oudere , terwijl mijn moeder helemaal van slag raakt.

ik hoop dat het bij jullie ook goedkomt

een tip:

ga met haar leuke dingen doen zoveel als het kan , wandelen in bos ofzo (niet de achtbaan :P)

maar maak absoluut geen fotos in ziekenhuis(-kleding) dat blijft je je hele leven kwetsen als het fout gaat.
 
Sterkte jongen...
praat er goed over met bekenden , familie etc. maar probeer vooral veel te communiceren met je moeder...

M.v.g Rene
 
Ik wens je veel strerkte en de familie en vrienden ook, ik heb z'on zelfde iets mee gemaakt toen ik 4/6/7/10 was, mijn vader heeft namelijk 4 Hartinfarcten gehad, en een open hartoperatie, een dubbele buypass, en 2x een long emboulie ( weet niet hoe je het schrijft ), maar verder veel suc6 en sterkte toe gewenst !
 
Dit is echt heel sucks. Waarom moeten het altijd dew goede mensen zijn die zoiets meemaken???????????
Maar ik heb maar 1 tip voor je: always look on the bright side of life. Probeer zo optimistisch mogelijk te blijven, anders is het nog veel en veel zwaarder.
Ik wens je heel erg veel sterkte en al je familie en vrienden wens ik dit ook toe!
Mijn medeleven heb je ook in ieder geval.

Nick.
 
Shit man, dat moet moeilijk zijn. Zoek deze dagen iets om mee bezig te zijn. Hielp bij mij toch. Zoek steun bij je vader, hij kan je gezelschap ook wel goed gebruiken.
Probeer je sterk te houden...
 
72 uur is voorbij....ze willen doorgaan omdat ze toch bewust bewogen heeft..
dus prikkels vanuit de hersenen...

nu gaat het lang duren...kunnen weken worden...iig tot maandag al voor een scan..

maar hun zien er duidelijk hoop in...
die ze int begin duidelijk niet zagen...

dan is het altijd nog de vraag hoet met het geheugen zit...

maarjah je krijgt zoveel informatie...goed/fout/teveel/toch te weinig...

werd vertelt dat ze buypass heeft gekregen omdat kringslagader ofzo dicht zat...is dus niet zo..
 
Ik zou hoop blijven houden want dokters hebben niet altijd gelijk.Ik wens jouw en je familie heel veel sterkte met de revalidatie van je moeder!!
 
Back
Top