This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Sobw 2011

ik heb je de eerste paar weken wel weer genoeg gezien , ik zie je in Emmen wel weer

WIe zegt dat ik jou wel wil zien dan Ik wil jou pas weer zien als die neos van je eens rijd en je lekker je rondjes mee gaat knallen

Last edited:
WIe zegt dat ik jou wel wil zien dan Ik wil jou pas weer zien als die neos van je eens rijd en je lekker je rondjes mee gaat knallen

uitlaat eronder en het rijdt

ik heb gisteravond mijn nieuwe blok gestraald , nu nog een nieuwe drijfstang in de krukas zetten en de boel opbouwen , heb net de krukaslagers ook binnen gehad , spruitstuk , luchtfilter enz. besteld , nog even het subframe aanpassen , nieuwe vario moet ik nog kopen , uitlaat nog af lassen en dan nog afstellen , ik schat dat ik het voor Emmen helaas niet redt :'(

maar daarnaast zit er ook een finaciele kwestie aan vast..

en ik ga niet met een bij elkaar geraapt blok wedstrijden rijden.

verder is alles wel compleet , rugprotector had ik nog , pak en handschoenen vorig jaar nieuw gekocht en helm vorige maand zo'n beetje , dus daar ligt het niet meer aan

Helaas geen berghem voor mij... Een paar noodzakelijke onderdelen krijg k nie op tijd binnen... K kom ckr kijken naar de rest v d jongens en op brakel ben k er echt bij om te vlammen ...