Big B NRG
Well, this is awkward
Bart said:als je een cilinder afdraait verrander je de timing...
Aan de bovenkant wel ja, aan de onderkant niet.
Bart said:als je een cilinder afdraait verrander je de timing...
Srsport said:Slag veranderen dat kost sowieso te veel ben ik nu achter (in moeite en geld). Dus als ik het zou doen, dan zou ik de cilinder ook nog eens moeten laten bewerken om de timing minstens op de "normale" evo timing te laten lijken ?
Originally Posted by Bart
als je een cilinder afdraait verrander je de timing...
Aan de bovenkant wel ja, aan de onderkant niet.
Big B NRG said::|
Gaan jullie eerst maar eens uitzoeken hoe je het cc's berekend...
Als je je cilinder pas wil maken op morini moet hij dus 0.9 mm worden afgedraaid...je timing veranderd dan dus niet.
Srsport said:Naja, het is gewoon een te gek plan denk ik. Het kost volgens mij echt bakken geld als ik zie wat ik nog allemaal extra moet aanpassen. Gooi deze post maar dicht
Big B NRG said:En je timing veranderd wel, maar dat is tiende grades, ik vind dat verwaarloosbaar.
Big B NRG said:Alles wat niet "standaard" is kost bakken vol met geld...
En je timing veranderd wel, maar dat is tiende grades, ik vind dat verwaarloosbaar.
Big B NRG said:Als je je cilinder afdraaid dan heb je toch weer zuiger in de normale positie als hij op het BDP staat?
Dan heft het elkaar toch op?
Als je je cilinder aan de onderkant afdraaid, openen en sluiten je poorten toch niet eerder of vroeger? (omdat je de cilinder aanpast op de slag)
franky said:de timing is nu zegmaar fout
de zuiger zit 1.8mm te laag steets
inhoud cilinder is meer dan 70 cc!!! ?
haal er aan de onderkant 1.8mm af
timing word dan goed
en inhoud cilinder is weer 70cc
franky said:de timing is nu zegmaar fout
de zuiger zit 1.8mm te laag steets
inhoud cilinder is meer dan 70 cc!!!
haal er aan de onderkant 1.8mm af
timing word dan goed
en inhoud cilinder is weer 70cc
ABT said:Ongelofelijk |( 8P
en @ Big B NRG: Als je je cilinder laat zakken openen je poorten toch eerder, of schuiven die dan uit zich zelf omhoog ofzo :?
ABT said:Ongelofelijk |( 8P
en @ Big B NRG: Als je je cilinder laat zakken openen je poorten toch eerder, of schuiven die dan uit zich zelf omhoog ofzo :?
Big B NRG said:Nee ze schuiven niet omhoog
En je poorten openen dan toch later en sluiten dan toch eerder of zie ik dat ook verkeerd :X
Maar over de timing hadden jullie gelijk Ik heb het nog even opgezocht, ik was in de war met wat anders :+