Show je eigen auto topic #33

Status
Not open for further replies.
Verder ben ik van plan om de auto wat stijver te maken dmv. veerpootbruggen. In de loop van het jaar zal het standaart onderstel toch ook plaats moeten gaan maken voor een iets strakker afgeveerd setje. En de nodige rondjes over de Nordschleife zullen gereden gaan worden.

Komt deze uit de buurt van Leeuwarden ?? hij klopt precies namelijk, ook opnieuw overgepaint, wielen etc
 
Lekker sleutelweer vandaag. Mn wielen eraf gehaald (1 ventiel lekte), ff laten fixen, meteen alle wielen schoongemaakt, binnenschermen en wielranden schoongemaakt, schroefset voor 2,5 cm omlaag, achter 1 cm, meteen schroefset in de blanke Tectyl gespoten, olee.

Die gele M3 is echt tof trouwens, niks aan doen aan die kleur.
 
buitendienst, en zelf tijd indelen. vanochtend extra vroeg begonnen (6:15) en had nog een uurtje tegoed van gisteren dus ik was om half twee klaar :)

prima baan 8)
 
Komt deze uit de buurt van Leeuwarden ?? hij klopt precies namelijk, ook opnieuw overgepaint, wielen etc

Klopt, ik ben hem in Friesland wezen ophalen.. Iedere informatie die je hebt over me auto is welkom.. zowel slechte als goede. Dus als je iets van het verleden weet. Graag :D
 
Mooie kleur idd :W, ik vind dat dakar geel ook altijl wel tof staan @ een e36..

@ arne, over tectyl gesproken..., hebben mensen hier nog goede ervaringen met een bepaald merk?
gebruik zelf altijd het echte tectyl (valvoline volgens mij), maar maby weet iemand hier iets beter?

Ben namelijk ook weer eens bezig met de bmw :)
 
Klopt, ik ben hem in Friesland wezen ophalen.. Iedere informatie die je hebt over me auto is welkom.. zowel slechte als goede. Dus als je iets van het verleden weet. Graag :D

Dan heb je em bij autobedrijf Venema uit Marssum, maatje van mij werkt daar. Heb er nog wel ingezeten.. ze hebben em niet lang gehad iig, hele nette wagen!:W
 
Dan heb je em bij autobedrijf Venema uit Marssum, maatje van mij werkt daar. Heb er nog wel ingezeten.. ze hebben em niet lang gehad iig, hele nette wagen!:W

Klopt jah, was verdomme een eind rijden. Maar hele aardige man, die Gerrit Venema :).. als je hem nog eens ziet doe je hem maar de groeten.
Had trouwens niet echt het idee dat ze wisten dat ze best een gewilde auto in hun bezit hadden.. In de advertentie stond ook "328 serie m3" (ik was op zoek naar een 328 maar kwam daarom dus bij die M3 uit). Het verhaal hoe hij de auto verkregen had was ook wel apart. Iemand wilde een andere auto bij hem kopen vanwege gezinsuitbreiding, maar had deze als inruiler. Hij wist alleen niet zeker of hij dat nou wel moest doen. Pas toen hij later te horen kreeg dat ze bij zijn concurrent er nog best een serieus bod op hadden gedaan had hij zoiets. mischien moet ik de gok maar wagen.

Ach, al bij al heb ik nog steeds niet het gevoel dat ik een cent teveel betaald heb voor deze wagen (A)
 
veel hoekschewaarders hier zo te zien.. dan heb ik een vraagje.. Weet er iemand nog een mooie sleutelruimte te huur ? Best wel heeeel dringend op zoek. mag overal in de hoeksche waard wel zijn eigenlijk.
 
Klopt jah, was verdomme een eind rijden. Maar hele aardige man, die Gerrit Venema :).. als je hem nog eens ziet doe je hem maar de groeten.
Had trouwens niet echt het idee dat ze wisten dat ze best een gewilde auto in hun bezit hadden.. In de advertentie stond ook "328 serie m3" (ik was op zoek naar een 328 maar kwam daarom dus bij die M3 uit). Het verhaal hoe hij de auto verkregen had was ook wel apart. Iemand wilde een andere auto bij hem kopen vanwege gezinsuitbreiding, maar had deze als inruiler. Hij wist alleen niet zeker of hij dat nou wel moest doen. Pas toen hij later te horen kreeg dat ze bij zijn concurrent er nog best een serieus bod op hadden gedaan had hij zoiets. mischien moet ik de gok maar wagen.

Ach, al bij al heb ik nog steeds niet het gevoel dat ik een cent teveel betaald heb voor deze wagen (A)

ja klopt, de wagen was idd een inruiler.. de prijs is zeker niet verkeerd als je vergelijkt met andere soortgelijken @ internet

Nogmaals: dikke bak :W
 
veel hoekschewaarders hier zo te zien.. dan heb ik een vraagje.. Weet er iemand nog een mooie sleutelruimte te huur ? Best wel heeeel dringend op zoek. mag overal in de hoeksche waard wel zijn eigenlijk.

Ken je Martijn Koot? Die huurt op Strijen wat voor zijn mini's. Ook met sleutelruimte enzo.
 
Ik zou zo 1,2,3 niks weten. In de zomer doe ik het gewoon op straat en in de winter kan ik in een loods van een maat van me. Ik zoek wel nog een winterstalling, maar denk dat ik wel wat kan regelen tegen die tijd.
 
Dan heb je het goed voor elkaar. Op straat sleutelen is opzich ook geen probleem met dit weer. Maar je word zo ellendig op den duur als je steeds weer spullen kwijt bent. Beter heb je dan gewoon een schuur waar je gewoon een werkbank hebt, en een heel bord vol met gereedschap. En dat je eens onderdelen kan laten liggen, en niet steeds op hoeft te ruimen terwijl je de volgende dag verder gaat.
 
Dus jullie zitten allemaal op straat te sleutelen, stel tokkie's! :p

Doet me denken aan de buurt waar mijn neef woont toen we daar nog kwamen vond ik het als klein ventje altijd geweldig dat er auto's stonden waar het motorblok uit werd gebeunt :D
 
Dus jullie zitten allemaal op straat te sleutelen, stel tokkie's! :p

Doet me denken aan de buurt waar mijn neef woont toen we daar nog kwamen vond ik het als klein ventje altijd geweldig dat er auto's stonden waar het motorblok uit werd gebeunt :D

is best makkelijk hoor, met olie verversen moet je alleen uitkijken dat je carterbout niet door de putdeksel valt :p :D.
Nee hoor, zou ik niet doen.. maar zulke dingen gebeuren dus wel bij die straatbeuners :p
 
Komt deze uit de buurt van Leeuwarden ?? hij klopt precies namelijk, ook opnieuw overgepaint, wielen etc

Toen ik bij de Zeeuw werkte heb ik ook wel eens gesproken met iemand die een gele m3 had. Die kwam toen te kijken voor een groene M3 GT die wij hadden staan. Is dat dezelfde auto/persoon ?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top