Show je eigen auto topic #33

Status
Not open for further replies.
Dus jullie zitten allemaal op straat te sleutelen, stel tokkie's! :p

Doet me denken aan de buurt waar mijn neef woont toen we daar nog kwamen vond ik het als klein ventje altijd geweldig dat er auto's stonden waar het motorblok uit werd gebeunt :D


Haha dat was toen ook ergens in brabant, waar ik mn Rallye gril weg heb gehaald. Volk stond sochtens vroeg om 8uur al op straat met de takel boven een golf te kutten :D
 
mooie auto heb je martin! ik zag je vandaag rijden op de broekerbrug bij heerhugowaard/langedijk, jij stond te wachten op de brug, ik reed in zwarte golf 4 voorbij

He dat klopt :p! Thanks! Kwam uit m'n werk.. Jou niet gezien (begrijpelijk)
Kwam wel een lekker wijf in een zwarte Golf4 R32 voorbij :D
 
Haha dat was toen ook ergens in brabant, waar ik mn Rallye gril weg heb gehaald. Volk stond sochtens vroeg om 8uur al op straat met de takel boven een golf te kutten :D

Haha in sommige buurten kan dat gewoon dat hoef ik hier niet te doen :X met al die ouwe zeikerds :L

De mensen die veel naar scooter meetings zijn geweest kennen mijn neef wel denk ik :X Jan uit Enschede hij had fire fox ( met sterren uit de kap gefreest ) later had die een paarse beta ark waar ook allemaal stukken uit de kap waren gefreest.
Funk DM kent hem in ieder geval :+
Hij ging de laaste SMP bijna op zijn plaat tijdens een sprint.
 
Dan heb je het goed voor elkaar. Op straat sleutelen is opzich ook geen probleem met dit weer. Maar je word zo ellendig op den duur als je steeds weer spullen kwijt bent. Beter heb je dan gewoon een schuur waar je gewoon een werkbank hebt, en een heel bord vol met gereedschap. En dat je eens onderdelen kan laten liggen, en niet steeds op hoeft te ruimen terwijl je de volgende dag verder gaat.

Ahum, ik heb dit ter beschikking. :p

Foto-YA3FIATV.jpg


Foto-ULSBBZRM.jpg
 
netjes kneiter,(baasje replica?) nog steeds opzoek naar sleutelruimte hiero... alles is als hobby beuner echt onbetaalbaar...
 
net sprintje gedaan tegen mn collega op zn yamaha TDM 850

Even snel, en boven de 140 oid, ik sneller.
Blijft leuk:p
 
Ook EINDELIJK aan de auto.. Heb nu sinds Januari me rijbewijs. Auto heb ik paar weekjes later gevonden :D

Hij is uit '93
in 2001 geimporteerd uit duitsland. Auto is ieder jaar bij een BMW dealer geweest. Zelf de duitse dealer stempels staan in het boekje, staat nu ongeveer 170k op de tellert. En is helemaal standaart.
Enige wat een beetje zonde is is dat hij 3 weken geleden voor +- 825 euro bekrast is. :(

Leuke bak.

Vreemd alleen dat er niet de originele M spiegels opzitten, omdat het een M3 is.
 
Houd 'm maar heel die m3, hoe vaak lees je wel niet dat iemand met net z'n rijbewijs een RWD auto in de poeier rijd....

Zoals wij truckers altijd zeggen: ( :rolleyes: :+ ) "Houw 'm tussen de lijntjes!"


(Spoed breekt wet, Gang is alles, 1stand gas en das volgas... Je kent ze wel :+ )
 
Eindelijk m'n e36 en de auto van m'n vriendin verkocht.
Direct maar een e46 gekocht.

[IR]http://members.home.nl/m.aalmoes/100_1923.jpg[/IR]

18 inch velgen
Leren bekleding
airco
 
Leuke bak.

Vreemd alleen dat er niet de originele M spiegels opzitten, omdat het een M3 is.

Klopt idd wat je zegt, zijn M-technic spiegels. Velgen weet ik eigenlijk ook nog geen plaats te geven. Want zijn volgens mij imitatie. Geen vlakje voor het ///M logo'tje en staat alleen motorsport in. geen BMW. Mochten het imitaties zijn zijn het wel de mooiste imitaties van dit model die ik ooit gezien heb :p. Al zullen er dan mischien toch nog orginele velgen op komen. En dan achter meteen breder. 3.2L model dus. Mischien wel leuk om deze dan als winterwielen te houden en zwart te laten coaten :D.
Oja, verder zijn al de E36 M3-tjes met traction control geleverd zover ik weet in Nederland.. deze ex-duitser heeft dat er dus ook niet opzitten
 
Houd 'm maar heel die m3, hoe vaak lees je wel niet dat iemand met net z'n rijbewijs een RWD auto in de poeier rijd....

Zoals wij truckers altijd zeggen: ( :rolleyes: :+ ) "Houw 'm tussen de lijntjes!"


(Spoed breekt wet, Gang is alles, 1stand gas en das volgas... Je kent ze wel :+ )


En hoe vaak zeggen mensen wel niet "hoe vaak lees je wel niet dat iemand met net z'n rijbewijs een RWD auto in de poeier rijd...." :D

Maar je heb gelijk hoor.. Ik denk dat het vermogen ook nooit zal gaan vervelen.. Het mooie is wel dat ik de auto eigenlijk puur voor fun heb. Heb hem niet nodig voor woon/werk oid. Dus beetje (on)verantwoord hoeken ondanks weinig ervaring zal stiekum toch wel gebeuren ben ik bang :p
 
Logisch, ik zou ook gaan spelen maar oefen eerst op parkeerplaatsen voordat je de rotondes driftend gaat nemen :p
 
Voor alle m3 fannaten!
Ik vind dit echt een TE DIKKE bak!

i7788j.jpg


Ik heb een andere gril voor mn polo besteld, koplamp sproeierkapje wat gejat was heb ik ook al gespoten en wel thuis liggen.
Nieuwe mistlamp aangeschaft incl een nieuwe koplamp sproeier.

En binnenkort de bak eraf want het lager van de Pris-as is naar de GVD (net als bij mn vorige polo) dus daar gaat mn schroefset incl radio. (wat ik eigenlijk had kunnen halen)

Die maar ff uitstellen....
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top