Show je eigen auto topic #33

Status
Not open for further replies.
En hoe vaak zeggen mensen wel niet "hoe vaak lees je wel niet dat iemand met net z'n rijbewijs een RWD auto in de poeier rijd...." :D

Maar je heb gelijk hoor.. Ik denk dat het vermogen ook nooit zal gaan vervelen.. Het mooie is wel dat ik de auto eigenlijk puur voor fun heb. Heb hem niet nodig voor woon/werk oid. Dus beetje (on)verantwoord hoeken ondanks weinig ervaring zal stiekum toch wel gebeuren ben ik bang :p


Toffe bak Evert, al helemaal voor dat geld! Daar kon je hem gewoon niet voor laten staan. :W
Dat het vermogen niet gaat vervelen zal van persoon tot persoon verschillen. Ik ben al hard aan het sparen voor een turbokitje. Zal nog wel even duren, maar voor volgende zomer zal hij erop zitten.

Je velgen zijn zover ik kan zien idd imitatie..maarja boeiend. Gewoon op den duur een keertje vervangen maar dit staat ook goed.
 
Voor alle m3 fannaten!
Ik vind dit echt een TE DIKKE bak!

i7788j.jpg


Ik heb een andere gril voor mn polo besteld, koplamp sproeierkapje wat gejat was heb ik ook al gespoten en wel thuis liggen.
Nieuwe mistlamp aangeschaft incl een nieuwe koplamp sproeier.

En binnenkort de bak eraf want het lager van de Pris-as is naar de GVD (net als bij mn vorige polo) dus daar gaat mn schroefset incl radio. (wat ik eigenlijk had kunnen halen)

Die maar ff uitstellen....

Alleen jammer dat het dan weer geen M3 is. ;)
Vind het persoonlijk te opzichtig...doe mij maar een std E30 M3 met BBS RS velgjes.:W
 
Hoow, APK afgekeurd, uitlaatdemper is gescheurd :p
Dude gaat hem nu lassen zodat ie er wel doorheen komt maar moet dan wel een nieuwe uitlaat op.
Waar vind ik die vandaag nog? :p
 
Als ie afgekeurd word en ik mag hem mee nemen dan kom ik met de ST, anders met de saxo.
Maar welke winkels zouden een remus oid kunnen hebben liggen voor mn auto in de buurt?
 
misschien de sprint bij ons in hellevoetsluis r0bert...

ik heb ze net gebeld voor banden :X toch niet zo cheap als ik d8 :D
 
Hmm ik wacht ff af of die gozer hem goed gekeurd krijgt, heb nog een week om hem apk gekeurd te krijgen en in die tijd kan er makkelijk een nieuwe pot onder :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top