Show je eigen auto topic #33

Status
Not open for further replies.
ik wil geen achterbank, ik ben geen bob dus ;)

ik vind dit mooierder, en praktischer als die over een jaartje mee doet met de autocross:p
 
Telt dit ook?

03042008801fl8.jpg


03042008802oa9.jpg


permamedia


Vroem

permamedia


permamedia


Brede bips

permamedia


Goed hij is van mij + 3 klasgenootjes;)
 
Ook EINDELIJK aan de auto.. Heb nu sinds Januari me rijbewijs. Auto heb ik paar weekjes later gevonden :D

8-2.jpg


11-2.jpg


15-2.jpg


Hij is uit '93
in 2001 geimporteerd uit duitsland. Auto is ieder jaar bij een BMW dealer geweest. Zelf de duitse dealer stempels staan in het boekje, staat nu ongeveer 170k op de tellert. En is helemaal standaart.
Enige wat een beetje zonde is is dat hij 3 weken geleden voor +- 825 euro bekrast is. :(
 
Hoi thx,

Uiteraard: Komt / Ligt een 2.0 8v Turbo motor uit een Citroën XM in.
205 1.8 turbo diesel versnellingsbak. Omp koppelingset, Megasquirt progammeerbaar management, Verder Zit er een kooitje in de auto, schroefset etc etc..al het leuke wat je maar kan bedenken:) Erg tof om te doen iig

Hier nog wat fototjes van motor:
permamedia


permamedia


permamedia


Zal nog wel een keer weer nieuwe foto's plaatsen als ik weer wat leuks op de camera heb!
 
Ziet er ook allemaal erg netjes en verzorgt uit. Word ie ook voor speciale doeleinden gebouwd oid?
 
Bedankt!

Ja we gaan er mee sprinten (drachten etc). Verder is het de bedoeling dat we mee gaan naar evenementen waar Autostyle komt, om hem ten toon te stellen. Verder zullen er sponsor dagen georganiseerd worden door andere leerlingen van school, op bijvoorbeeld TT circuit Assen.
Hier kunnen we dan leuk proefrijden en onze sponsoren een leuke dag bezorgen etc....Je moet het ook zien als een stukje reclame voor de sponsoren en de school.
 
Zo moet het Erwin:*

En natuurlijk jaloers op die e36. Wat voor blok ligt erin?

edit/ Zo zo, een echte m3. Netjes als eerste auto
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top