Show je eigen auto #9

Status
Not open for further replies.
Als we gaan meeten, kunnen we dan niet meteen bij een Mac gaan staan? Niet dat we dat kansloze achter elkaar aan racen weer hebben...Mss in Veenendaal langs de a12, bij de Burger King achter (Mac zit ook daar) daar is een grote parkeerplaats, en centraler in het land kan bijna niet...

Goeie..!
 
Idd, gaaf die tank. Ik dacht alleen dat ROMA niet zo een hele goede naam had (G lader revisies)
 
Damn die golf is ECHT mooi:D

zelfgefreesde onderdelen zijn nice:p

@ lieuwe

rijd je golf nou al????

volgende week zaterdag is er weer vrij rijden op zandvoort, en verder is er in 2007 iedere maand 1 zaterdag waarop je kan rijden, van 17.00 tot 19.00

Wordt tijd dat je ook is een paar rondjes komt knallen:p
 
Als we gaan meeten, kunnen we dan niet meteen bij een Mac gaan staan? Niet dat we dat kansloze achter elkaar aan racen weer hebben...Mss in Veenendaal langs de a12, bij de Burger King achter (Mac zit ook daar) daar is een grote parkeerplaats, en centraler in het land kan bijna niet...


Nou als dat doorgaat, dan ben ik ook vd partij. Let wel, bij die Mac staan altijd al kansloze rukkers van Ede en omstreken te nietsen met hun 'dikke' wagens. Dus achter de Burger King is wellicht beter.
 
Als we gaan meeten, kunnen we dan niet meteen bij een Mac gaan staan? Niet dat we dat kansloze achter elkaar aan racen weer hebben...Mss in Veenendaal langs de a12, bij de Burger King achter (Mac zit ook daar) daar is een grote parkeerplaats, en centraler in het land kan bijna niet...

Das idd een heel goed idee, vorig jaar echt een hoop bijna-aanrijdingen toen we weggingen bij de Meern.. :p

Maarja, kwam ook wel een beetje omdat de paar mensen die wisten waar we heen moesten er ineens als een speer vandoor gingen, en iedereen wilde volgen :rolleyes:
 
Nou als dat doorgaat, dan ben ik ook vd partij. Let wel, bij die Mac staan altijd al kansloze rukkers van Ede en omstreken te nietsen met hun 'dikke' wagens. Dus achter de Burger King is wellicht beter.

Jij komt daar uit de buurt, het klopt toch dat die parkeerplaats daar vrij groot is, BMW dealer zit daar ook he?
 
FF een vraag.
Ik wil van me startonderbreker af, omdat er binnenkort een alarm op komt.
(zelfde inbouwstation als 1warm is geweest)
Is dat veel werk en wat kost zn geintje?


Heb trouwens carbon motorkap aangeschaft voor me civic twv 550 euro. 8)
Dure krengen, wel fucking vet.
Nu op zoek naar spoon spoiler :~

FF voor de duidelijkheid dus, me civic blijft gewoon 8)
 
Das idd een heel goed idee, vorig jaar echt een hoop bijna-aanrijdingen toen we weggingen bij de Meern.. :p

Maarja, kwam ook wel een beetje omdat de paar mensen die wisten waar we heen moesten er ineens als een speer vandoor gingen, en iedereen wilde volgen :rolleyes:

:rolleyes:, Als je in zon rij rijd, en de voorste rijd 120 dan moet de achterste 140 150 rijden om bij te benen :)
 
@ lieuwe

rijd je golf nou al????

volgende week zaterdag is er weer vrij rijden op zandvoort, en verder is er in 2007 iedere maand 1 zaterdag waarop je kan rijden, van 17.00 tot 19.00

Wordt tijd dat je ook is een paar rondjes komt knallen:p

Haha .. ding is bijna compleet gestript. Ben bezig om de motorruimte strak te maken, zodat die weer netjes in de kleur kan. Dan motor weer inbouwen en alles weer aansluiten etc etc. Ik ga niet zeggen hoelang het nog gaat duren, want het zal wel weer uitlopen :D Als de auto zo goed als klaar is wil ik wel een keer @ circuit blazen :)

Golf_11_11_2006_3.jpg
 
Ja ding blijft gewoon.
Heb er lang over na gedacht, uiteindelijk tot dit besluit gekomen.

Zat beetje met t geld wat ik er in ging steken mocht ik deze houden.
Maar toen ik bijna een ander had gekocht met de gedachte die zo origineel mogelijk te houden, had ik daar al evengoed dusdanig plannen voor wat me bakken vol met geld zou kosten.
Dus voor de financien hoefde ik het al niet meer te doen :p
 
Ja die zit er ook, Ekris, maar das weer net iets verder. Erachter zit idd een soort van parkeerterrein. Ben ik al een tijd niet meer geweest, kan ook zijn dat het is afgezet tegenwoordig.
 
Vraag me ook weleens af wie pakeerplaatsen/garages ontwerpt, wordt met bepaalde zaken soms wel erggg weinig rekening gehouden.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top