Show je eigen auto #9

Status
Not open for further replies.
Zondag 1 april, lekker makkelijk te onthouden... Zaterdag mag van mij ook, maar dan moeten de beunhaasjes allemaal werken :p


1april is er Japans autofestival in Assen, dus op de sf.net meeting ben ik dan afwezig. ik prefereer een andere dag dus, aangezien die meetings altijd wel leuk zijn :)
 
Het zijn alleen de pijpjes van een TDI demper op een Supersprint demper.

Omgeving Utrecht doen?

Utrecht was vorige keer wel leuk :)

Leiden transferium is misschien ook een optie? Alleen minder centraal.. Maar daar worden wel vaker meetings gehouden geloof ik.
 
Daar zijn we de laatste 2 keer ook al geweest, andere plek miss ook is interessant :p

@ Maykel & Daniel, jullie ook aanwezig @ JAF? :p Ik sta ws @ paddock met Skyline
 
Gisteren weer wat mooie spullen gehaald:

Tank.jpg


RVS benzinetank voor in de reservewielbak van ROMA tuning :~ Ding past echt super netjes, heeft een deel waar je mooi je pomp etc kwijt kan en de inhoud is ongeveer 30 liter. Moet alleen nog de vlotter van de originele tank hierin fixen (wel handig om te weten hoeveel benzine erin zit :p), maar dat zal wel niet zoveel werk zijn.

Wist eerst niet dat ik bij dat bedrijf zelf zou komen (ROMA tuning), maar dacht dat ik gewoon bij een particulier zou komen. Dacht al van wat heeft die man een grote garage :# Ik kom daar binnen lopen zie ik een of andere 205 met intercooler en nog een super dikke Golf1 staan. Golf1 kwam me wel bekend voor, want daar zat ik altijd op te geilen @ Volksforum en nu zag ik dat ding irl :W

Gaat dus om deze auto: http://www.mijnalbum.nl/Album=4OFFYVOG

Ding is helemaal gebouwd voor rijden @ Nurburgring. Zit een volledig getunde 2.0 16v ABF motor in van een Golf3 16v met o.a. 48mm Jenvey ITB`s met ongeveer 265pk en maximaal toerentaal @ 9500rpm. Voor de rest echt ladingen met vette custom made onderdelen dus ik heb mijn ogen daar wel uitgekeken :~ Kerel ging de motor starten .. ding klonk al tering vet onderin de toeren. Ik wil ook ITB`s :D

Verder nog Goodridge RVS leidingen gehaald @ DPR en een set zgan Dunlop SP9000 195/45 ZR15 banden voor mijn BBS velgen 8)

(en ook nog bij Maykel geweest en geblazen in de VR6 :~ )
 
Fijne golf idd! Is toch wel één van de betere projecten.
(dat rode lightweight project, die na voltooing gecrashed is spant nog wel de kroon IMO)
 
Was je in Assen, en niet eens bij andere Members langs..
Das nou jammer! :D

Maar nu kan de originele tank weg? Cleaned? of?
 
Als we gaan meeten, kunnen we dan niet meteen bij een Mac gaan staan? Niet dat we dat kansloze achter elkaar aan racen weer hebben...Mss in Veenendaal langs de a12, bij de Burger King achter (Mac zit ook daar) daar is een grote parkeerplaats, en centraler in het land kan bijna niet...
 
Originele tank idd op zolder :p

Heb ding gekocht omdat je gewicht meer naar achteren hebt + dat mijn oude tank wel flink wat zooi erin had en ik geen zin had om dat schoon te gaan maken. Heb net een nieuwe benzinepomp gehaald en wil niet dat die ook vol loopt met zooi. En het ziet er natuurlijk dik uit :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top