Show je eigen auto #9

Status
Not open for further replies.
@ Scully in .... topic8:
De vtec-e is vtec-economy. Normaal rijdt deze met 12 kleppen. Wanneer je boven een bepaald aantal toeren komt (3000 ofzo meen ik) dan schakelt ie over op 16 kleppen. Hierdoor is die zuiniger int verbruik.
 
Zijn hier mensen met verstand van tomtom?

Moet maandag namelijk ergens en gebruik de tomtom van me werk altijd, die deed het altijd perfect maar is laats verot gegaan, dus vrijdag een nieuwe aangeschaft.

En dacht net ding effe uit doosje te halen kaart er in etc, ding aan en komt dat tromgeroffel geluid er uit.

Maar dan blijft hij hangen in opstart beeld oid :X, en gaat ook niet meer uit, ding staat nu dus aan in het doosje :+

Ook effe in oplader gehad, alle lampjes branden dat hij laadt etc, maar blijft vast zitten in die 'startpagina'

Van het boekje wordt ik niet wijs, dus iemand zelfde eens gehad of idee wat er met dat ding is?

Of moet je ding eerst paar uur opladen oid?, dit staat niet in het boekje + zoiezo appart dat ding ook niet uitgaat (ook niet als kaartje er uit is etc)
 
sd kaart eruit
2 uur aan de lader
resetknopje 10 seconden ingedrukt houden (paperclip bv)
aan/uit knopje 10 seconden ingedrukt houden
sd kaart erin
';)
 
Reset knopje werkt altijd wel op tomtom ... ikzelf heb een tomtom one europe ... als je hem een maand ofzow niet gebruikt heb en hij gaat niet meer aan, moet je ook ff het reset knopje indrukken en hij start weer :)
 
sd kaart eruit
2 uur aan de lader
resetknopje 10 seconden ingedrukt houden (paperclip bv)
aan/uit knopje 10 seconden ingedrukt houden
sd kaart erin
';)

Reset knopje had ik algezien

Mhh morgen effe doen :), wel mooi dat ik hem effe uit het doosje haalde anders zat ik maandag met de problemen :p

@ tomK Ouwe had nergens last van, en die lag ook wel eens langer dan een maand op de plank (ben enigste die hem gebruikt), alleen was uiteindelijk de speaker verrot....
 
Last edited:
@ Baasje

Dit soort BBS'en en die bak is af!

218071273_e6a674cae3_o.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top