Show je eigen auto #9

Status
Not open for further replies.
Maykel zegt zoveel :+. Gisteren stelde ik nog voor er kuipen en rolkooi in te maken, maar hij wou 'm bruikbaar houden :*.
 
Ja er zijn wel meer van die Roma serviced Golfjes op de Ring te vinden. Erg leuke wagentjes die leuke tijden rijden daar.

Ik zal er dit jaar ook weer meerdere malen te vinden zijn. Voor het eerst op 8 april met nieuwe Passat en daarna nog wel weekendje of twee met de e30.

Misschien nog iemand te meeten @ Ring dit jaar?
 
Woensdag een groene golf mk2 als crosroad versie rijden 8P Maar dat is geen porem :P. Maykel lekker houden zo en G60 al ringer maken :P
 
Locatie vind ik prima... Maar de vorige x zeiden wat mensen dat ze het leuk vonden om iets te gaan doen of te bekijken... Zandvoort circuitdag ofzo vind ik ook prima om heen te gaan, Ring is voor veel mensen ver weg denk ik :)
 
Dinsdag gaat me auto paar uurtjes weg, word er alarm in me auto gebouwd 8)
Dan dus ook eindelijk cv @ afstandbediening.
Op afstand starten ( afzetten ), turbo timer, koplampen, knipperlichten de hele boel word aangestuurd :)
 
Locatie vind ik prima... Maar de vorige x zeiden wat mensen dat ze het leuk vonden om iets te gaan doen of te bekijken... Zandvoort circuitdag ofzo vind ik ook prima om heen te gaan, Ring is voor veel mensen ver weg denk ik :)

de opties:

KALENDER 2007 CIRCUITDAGEN ZANDVOORT

17 februari 13.00 – 17.00 uur
10 maart 13.00 – 17.00 uur
16 april 17.00 – 19.00 uur
09 mei 17.00 – 19.00 uur
27 juni 17.00 – 19.00 uur
11 juli 17.00 – 19.00 uur
08 augustus 17.00 – 19.00 uur
12 september 17.00 – 19.00 uur
15 oktober 17.00 – 19.00 uur
 
Last edited:
dit betreft circuit dagen zandvoort ?

ja.

uitleg voor de tijden:

"Later dit jaar worden de zaterdagen & zondagen weer ingevuld met grote race-evenementen.
Ook na 19.00 uur mag er niet meer op Zandvoort gereden worden.
Vanaf 16 april kan je daarom 1 keer per maand tussen 17.00 – 19.00 uur bij ons terecht voor nieuwe sessies!"


We zouden dus in iedergeval van tevoren af kunnen spreken, waarna er een aantal de baan op gaan.

En daarna naar een Mac rijden om te eten oid
 
Dinsdag gaat me auto paar uurtjes weg, word er alarm in me auto gebouwd 8)
Dan dus ook eindelijk cv @ afstandbediening.
Op afstand starten ( afzetten ), turbo timer, koplampen, knipperlichten de hele boel word aangestuurd :)

Wanneer komt de turbo dan??? :eek:
 
Kom toenstraks thuis van me vriendin, ouders waren weg, komt de buurvrouw naar buiten, ja er is iemand met de fiets tegen de auto van je moeder gevallen (Fiat Cinqeucento). Ik kijke, 2 dikke deuken in het achterscherm :D Is dus een groep jeugd voorbij gekomen (lees half marokko, turkije en wat achterbuurt sletjes van 15/16) die hebben wat lope kutten en 2 zijn er tegen elkaar aan gebotst waarvan er dus 1 tegen de auto is beland. Gelukkig zijn ze wel tegen gehouden. Me ouders zijn aangifte weze doen bij de politie, tering druk. Daarna langs die mensen gegaan (Polen). Doet zo'n kleine vrouwtje open, meteen grote bek enzo. Mijn ouders zo: ja we willen dit verzekerd hebben. Zegt ze: ja wij leven van een minimum uitkering en we zijn niet verzekerd, spreek je eige verzekering maar aan. Ons pap: niks ervan, jouw dochter maakt schade dus jullie betalen maar, nah we hebben geen geld zegt dat vrouwtje, dus je hebt pech.

:X :X :X :X ** buitenlanders :X :X :X :X
 
hebben heus wel verzekering? ik heb ook geen geld en ik mag ook wel heel veel centjes betalen aan een bepaalde gemeente en een bepaald autobedrijf dus gewoon werk van maken :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top