Show je eigen auto #9

Status
Not open for further replies.
leuke plannen hoor, maar komt dat carbon spul er zo op, of wordt et nog gespoten? weet niet of et zo vet staat bij et rood :rolleyes:

pics?

ook leuke plannen :D!

Nee word niet gespoten.
Laagje blanke lak, that's all.

edit:
foto van een zelfde civic met gewoon zwarte motorkap.
Geeft een redelijke indicatie:
200610220104nm7.jpg
 
Je kunt een hoop zeggen over Polen, maar werken kunnen ze hoor, en ze doen het ook. itt sommig ander buitenlands volk.

Ze doen alles voor geld! Echt alles, en ik kan het wel weten :)

@Tom, leuke plannen! Zo'n jdm civic kan ik wel waarderen :)
 
Je kunt een hoop zeggen over Polen, maar werken kunnen ze hoor, en ze doen het ook. itt sommig ander buitenlands volk.

OOeeeh, is werk gerelateerd. Maar ik kan het volk niet uitstaan.
Rijden alles kapot en voor de helft van de prijs jatten ze ook nog eens het werk van de nederlandse goed opgeleide chauffeur.
Weigeren een andere taal te leren en zijn asociaal.
Uitzonderingen zijn er ook, ken er een aantal, maar de meesten voldoen imo aan deze beschrijving.

Hoop dat ik nu niemand op zn tenen heb getrapt.
Snap ergens ook wel dat deze mensen ivm hun cultuur het niet helpen kunnen, maargoed lekker offtopic weer :rolleyes:
 
zeker niet, alleen met de auto ben je verplicht je tegen aansprakelijkheid te verzekeren. Als fietser dus niet

Jij moet het weten ;) , dus dan zal het wel. Heb altijd gedacht dat een mens ook "persoonlijk" een verzekering diende te hebben en anders beboet kon worden. (Of is dit alleen met ziektekosten?)
 
@ tom.

Interieur strippen maar je originele interieur ergens stallen, zal t je een stuk makkelijke rmaken als je m ooit verkoopt
 
Die parkeerplaats is er nog steeds, altijd leuk om nog eventjes langs die rukkende boys bij de MAC langs te gaan.
IK ben ook zeker dan van de partij. zorg wel dat er wat leuke autos bij zijn. zoals een m3 CSL! en Ford Focus ST van vrienden van mij.

Ah die M3 CSL ja, heb m een paar keer gezien nu. Erg vet geluid komt eruit.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top