Mooizo! als het wat word rij ik wel met jou mee
Maar dacht dat jij in de maritieme sector zat?
Bij een motorzaak ga ik op gesprek, niet in de kassen of fruit
Check ook ff een keer het brandstoffilter. Tandenpomp wil ook nog wel eens gaan lekken, dan zie je allemaal olie in je brandstoffilter.
Hadden al die 2liters uit 06 problemen? Ik dacht dat er ook waren zonder problemen
Nee, de 170pk versies zijn met Siemens parts uitgerust. Tandempompjes is wel een bekende (al uit de 1.9tdi tijd) maar dat stelt niet veel voor en valt qua prijs ook erg mee.
@kees.. Ik weet niet of dat komt omdat hij geimporteerd is, maar voor jou auto staat er op rdw geen terugroepactoe geregistreerd
Ik heb contact gehad met de Audi dealer in Roosendaal, en na het doorgeven van mijn voertuig identificatie nummer blijkt dat al mijn pompverstuivers onder fabrieksgarantie vervangen kunnen worden ongeacht de leeftijd en km-stand van de auto. Dus heb voor maart een afspraak ingepland en weet ik dat ik deze dure kosten post ook niet meer krijg (als het goed is) en kan ik lekker lang genieten van de Audi!
@ Tinne, lekker projectje! 1303? Alleen restauratie?
nog meer mensen hier, die door kennissen/vrienden/vage bekenden word lastig gevallen, om mee auto's te gaan kijken/kopen?
Mag wat kosten dan
Oke, lijkt mij dat de produktiekosten dan wel heel erg oplopen vergeleken met de afname toch? Ik kan mij in ieder geval voorstellen hoe het dan gemaakt wordt, tenminste bij bovenstaand voorbeeld. Hoe zou dat dan moeten bij onderstaand voorbeeld? Hier kan de mal niet van af vallen toch? Of wanneer die iets langere aansluitingen zou hebben.
Nog een voorbeeld:
Door de langere aansluitingen wil dit niet van een mal vallen toch? Of mis ik iets?
regelmatig, werpt vaak ook vruchten af. ik ben schadehersteller/plaatwerker van beroep, leuk als je meer ziet als de verkoper zelf
ik HAAAAAT 't .... helemaal omdat bij eerste mankement je meteen opgebeld word.. net alsof ze via mij garantie hebben...
laatst de zus van een vriend van me, wou een auto hebben voor max 1400.. na 4 maanden koppakking eruit, en maar huilen dat ze geen geld ed had... uiteindelijk koppakking ed op mijn kosten vervangen voor haar en gezegd dat ik daarna niks meer wil horen.
wil alleen met goede vrienden nog mee gaan, maar verder doe ik het niet meer..
Jezus jij hebt het voor haar betaald? That's sick