Een btr 80 ? seriously ?![]()
Audi A3
Hij is inderdaad geïmporteerd. Ik heb alle historie in kunnen zien (en in bezit) inclusief die van de garage in Duitsland. De dealer waar ik hem gekocht heb doet bijna alleen maar import van exclusievere auto's (deze was wel de goedkoopste zowat in zijn wagenpark).
Hij is inderdaad geïmporteerd. Ik heb alle historie in kunnen zien (en in bezit) inclusief die van de garage in Duitsland. De dealer waar ik hem gekocht heb doet bijna alleen maar import van exclusievere auto's (deze was wel de goedkoopste zowat in zijn wagenpark).
Dat ik een 'enge' TDI gekocht heb vindt ik dan weer minder leuk om te horenIk heb totaal geen verstand van auto's maar wat betekend dat als die injectoren kapot gaan? Of kan ik er iets preventiefs aan doen?
Nette bak die SportbackWel weinig gelopen zeg voor een diesel... <20k p/jaar :O
Siemens verstuivers zijn niet de meest betrouwbare. Misschien is ie in DLD al langsgeweest en zijn ze (als de nummers overeenkwamen met het bulletin) al vervangen. Anders een keer een ritje langs de dealer. Als er 1 weigert/defect is start je auto niet meer.. dan is het een kwestie van stekkers van de verstuivers lostrekken en proberen te starten. Slaat de auto aan is degene die los is de defecte.
Nice Pim!! 4inch ??
Dit jaar wordt zeker uitlaatjaar, ik ga dit voorjaar ook eindelijk is bezig![]()
Goed bezig!
Wil ook zelf een uitlaat maken, alleen klote dat ik dan materiaal moet halen en vaak veel over blijft. Of je hebt juist net niet goeie bochten etc..
Waar haal jij je materiaal, en wat gebruik je voor de 4inch? (ga zelf ook 4inch vanaf turbo tot eind met alleen een einddemper).
Leuke foto... 3 ton al aangetikt met die Ibiza? Blijft mooi ding, verlaagd/BBK en wielen![]()