@kees.. Ik weet niet of dat komt omdat hij geimporteerd is, maar voor jou auto staat er op rdw geen terugroepactoe geregistreerd
Nee de 3 ton nog niet aangetikt, nu bijna op de 290.000Blok is nu bijna 90k oud, wel turbo al vervangen, distributie gedaan en nieuwe koppakking. Blijf hem ook mooi vinden idd! Maar wat is BBK?
@Robert, ligt mooi laag idd! In real life wat hoger hoor, with a little use of photoshop
Is vlak bij Centraal Station inderdaad, had sollicitatiegesprek 1 straat verder. Dus geen bezoekje aan de coffeshop voor mij iig![]()
Nee dat zag ik al inderdaad. Echter zag ik onlangs dit topic op Audi forum wat nog niet zo oud is: http://www.audiforum.nl/forum/motor...2-0tdi-verstuivers-kabelboom.html#post1377465
Daar zou het gaan om een 'werkplaatsactie' waarbij je auto niet opgeroepen wordt. Ik heb geen idee of dat voor mijn Audi ook opgaat maar heb daar maar even gereageerd![]()
Ga je in Damsco werken?
Hadden al die 2liters uit 06 problemen? Ik dacht dat er ook waren zonder problemen
Neuh leek leuk maar uiteindelijke werkzaamheden vielen behoorlijk tegen, telesales.
As woensdag bij een ander bedrijf praten in jouw hood aan de Maasdijk :W