Vette bak jorne. Ik wou dat me vader zo midlife crisis had .
Ik zit even met een gedachte hier, misschien dat iemand hier ervaring mee heeft?
Ik heb dus een peugeot 106, die is omgebouwd naar solex carburateurs.
Maar nu zit de orginele benzinepomp nog in de benzine tank, maar deze pompt constant door.
Klopt ja. Maar het is erg slecht voor de regelaar en pomp om bijv 2 bar terug te regelen naar 0,3. Dan zul je met een retourleiding moeten werken vanaf je regelaar.
Super dik die M5! nieuwe? Best eng die wielen met 10 spaakjes.
Ik denk dat je naar een lage druk pomp zal moeten gaan (originele pomp buiten werking zetten)
En je moet er retour op hebben of een goede regelaar lijkt me..
Maar zit eens te denken, op m'n werk vervang ik bij motorfietsen met carb's ook wel eens de originele brandstof pomp door een universele van de brezan en ook zonder retour en dat gaat ook prima.. maar ik denk dat dat soort pompen bij voldoende druk automatisch stoppen.
je kan bij biesheuvel mooie regelaars halen, voor auto's die naderhand van carbs zijn voorzien. kosten de wereld niet en regelen netjes naar de 0,3 bar geloof ik met 2 inlets en een terugvoer naar de tank