Show je eigen auto #19

Status
Not open for further replies.
Ahhh Opa bart spreek weer is Maarjah helaas Je bent ook net zo dom als stront..

Haha, ligt dat eens even nader toe.. Heb wel eens met bart gesproken en er straalt weinig domheid vanaf. Ik oordeel niet over mensen die ik nog nooit in het echt gezien heb (jou dus) maar krijg aardig het gevoel dat JIJ degene bent hier die het niveau laat dalen. Kan het niet onderbouwen want ik ken je niet. Wat ik wel weet is dat je posts totaal nergens op slaan en dat je auto's met ty-wraps aan elkaar bungelen.

Wat ik versta onder beun; jou auto;s. Als er iets is met mijn wagen gaat hij netjes naar de dealer waar ik waarschijnlijk teveel geld voor betaal maar ik wel een stempel krijg en een half jaar garantie op de uitgevoerde reparatie. Zal daardoor ook nooit stilstaan langs de weg en als dat wel gebeurt heb ik mobiliteitsgarantie. Als je het geld er niet voor (over) hebt; ala maar ga dan geen mensen voor dom verklaren die het juist slim aanpakken *(bart als voorbeeld).

Groeten
 
Nou is je auto langs de dealer brengen ook niet echt slim ;) Zijn genoeg BOVAG-garages die het beter kunnen en meer inzicht hebben, voor een lager tarief.
 
Wat ik versta onder beun; jou auto;s. Als er iets is met mijn wagen gaat hij netjes naar de dealer waar ik waarschijnlijk teveel geld voor betaal maar ik wel een stempel krijg en een half jaar garantie op de uitgevoerde reparatie. Zal daardoor ook nooit stilstaan langs de weg en als dat wel gebeurt heb ik mobiliteitsgarantie. Als je het geld er niet voor (over) hebt; ala maar ga dan geen mensen voor dom verklaren die het juist slim aanpakken *(bart als voorbeeld).

Groeten

Ik wil graag vw-stempels in mijn boekje dat is de rede;)
 
Ik lig helemaal dubbel al de laatste 2 blz's....

Ff een vraagje aan de Seat owner: Is dat een cupra wat je hebt of is het een een gewone ibiza met een cupra lip? En wanneer dat zo is heb ik de volgende vraag: hoe heb jij di elip erop gezet? Heb je ook die 2 middelste 'stokje's half afgezaagd en toen de rest van de bumper gewoon vastgeschroefd ?
 
Heb daar persoonlijk meer vertrouwen in dan menig ander garagebedrijf, dit is puur iets wat ik dus persoonlijk preferereer dus geef hiermee NIET aan dat een bovag-garage minder/slechter/beter is dan een vw-garage.
 
4u91id4.jpg


Zo nu maar weer ontopic
 
Nou jongens Kreeg net een triest telefoontje binnen,Waar ik wel van schrok..Ben best wel een beetje down nu.Maak nu serieus geen grap.Kreeg dus een telefoontje van me zus dat ze klaar waren met de crx bij het bedrijf waar ze hem gingen uitlijnen..En de jongens melde daar dat er serieus dingen mis zijn met de honda..Kan me nog niet voorstellen wat Want heb zelf nog gezien of gemerkt aan de auto...

Ben nu een beetje stil ervan en wil eigelijk niet weten wat er mis mee is
 
Da's balen, Jeroen... Maar dat is dus geen reden om mij "net zo dom als stront" te noemen... De replies eronder geven aan dat het zo dus niet werkt, en de volgende x krijg je een dikke warning voor dat soort uitspraken...

Zal ik mijn signatuur ook ff aanpassen in;

Werktuigbouwkundig Ingenieur... sukkels?

Beetje kinderachtig, Jeroen...
 
Achjah zand erover,Wil verlopig effe niks meer over horen Ben beetje geschrokken dat er dus serieus dingen mis mee zijn met de honda wat ik me niet kan voorstellen..
 
Als je eerst honderden, zo niet duizenden Euro's meer hebt betaald voor die stempels?

Ik had mijn Audi toentertijd bij de officiële Audi-dealer in onderhoud (eerste jaar, dus 2 beurten)... Daar betaalde je echt de hoofdprijs (allemaal leasespul, dus kassa maar, denken ze daar volgens mij), voelde me niet echt serieus genomen... Nu bij een onofficiële Seat-dealer (sinds we een off. hebben verkoopt hij ze niet meer, maar wel occassions), en dat bevalt eigenlijk wel goed... Ook niet echt goedkoop, maar prima service, niet te beroerd om ff wat voor je te doen, enzovoorts... Kijk, genaaid wordt je overal, alleen wil ik dat gevoel niet hebben...
 
Achjah zand erover,Wil verlopig effe niks meer over horen Ben beetje geschrokken dat er dus serieus dingen mis mee zijn met de honda wat ik me niet kan voorstellen..

Mag ik raden? Heeft een x slecht gerepareerde flinke schade gehad, waardoor je kromme draagarmen hebt ofzo...
 
Als ik dit allemaal zo lees: sta ik er niet echt raar van op te kijken dat er iets verschrikkelijk mis is met je Honda CRX Jeroen.

Nou wil ik niet lullig overkomen tegen crx rijders, maar zo'n auto met schade: een auto die zeer zeker wel in een risico categorie valt. Die kan nooit punt gaaf zijn.

Waarom spaar je eigelijk niet voor een goede maar degelijke auto, i.p.v van het kopen van opknap auto's ?
 
denk het Zoiets want motorisch loopt ie perfect Dus ben zelf al bang dat er iets krom is omdat ie dus naar rechts trekt maarjah dacht zelf dat het door uitlijnen op te lossen is maarjah nu komen ze van dat bedrijf dat er iets mis mee is ofzo
 
Maar Jeroen, je bent eerste monteur, dus waarom moeten andere monteurs er voor jou achterkomen? Jij bent tenslotte veel slimmer dan die monteurs.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top