Show je eigen auto #19

Status
Not open for further replies.
@ vespa tuning 316 318? jammer dat het vierdeurs is.. verder wel leuk autotje:)
bouwjaar? km?:P[/QUOTE]


318 uit 94 en met 165000 km. En jah 4 deurs gekocht want me vriendin is zwanger dus binnenkort een kleine dan is 4 deurs tog effe wat gemakkelijker
 
oke nou km stand is wle oke:) mijne is 31-12-1992 8P
en heeft nu bijna 2 tond gelopen... 4 deurs is idd wel makkelijker dan ja, haal wel ff die booskijkers eraf:P

dikke bakken hoor, zowel de bimmer als de seat :W!

edit: lekker hoor jurjen :~!!!

jij ook plant.(K)
 
oke nou km stand is wle oke:) mijne is 31-12-1992 8P
en heeft nu bijna 2 tond gelopen... 4 deurs is idd wel makkelijker dan ja, haal wel ff die booskijkers eraf:P

2 ton is nog niet eens zoveel. Ken genoeg mensen met een e36 met km standen tegen de 3 ton aan. En jah die booskijkers moeten er nog af maar die zitten vastgekit aan de koplamp.

Heb je ook een versterker in je kofferbak zitten ? Zo jah heb je er dan ook last van dat ie bij max belasting te warm word en uitvalt ? Hiervoor had ik een golf 3 en daar zat een gewone hoedenplank in dus genoeg ventilatie maar bij bmw is de hoedenplank + achterkant van de bank allemaal van staal.
 
Mijn auto nog maar eens....

cordiejp4.jpg

Jij deed toch ook veel met kwant? Of niet:P
Ik zie z'n ibi nog vaak genoeg staan:)

Kan je nog meer foto's van jou hok posten?;)
 
Zo Me honda is ook weer vers .Me zus had hem effe meegenomen naar de garage en effe nieuw bandje op laten zetten vanwege een bobbel in me andere band.Enkelt bleek me middenpijp lek te zijn maarjah dat kan wel kloppen want ram hier steeds die kut drempels..Hopelijk lijnen ze hem ook nog effe uit.en dan is ie weer verlopig goed ..
 
Zo Me honda is ook weer vers .Me zus had hem effe meegenomen naar de garage en effe nieuw bandje op laten zetten vanwege een bobbel in me andere band.Enkelt bleek me middenpijp lek te zijn maarjah dat kan wel kloppen want ram hier steeds die kut drempels..Hopelijk lijnen ze hem ook nog effe uit.en dan is ie weer verlopig goed ..

:D
 
Je doet je signature wel eer aan.
Even 1 nieuwe band erop zetten. :D En als je de drempels ramt, doe je iets verkeerd.


@maykel:

Moeilijk zon type 3 dash erin te pleuren?



Ik ga over 2weken denk ik maar een kw schroefset bestellen. kan 30procent korting krijgen via maatje van me :D
 
@ s.wokkel snap je punt niet,Ding ligt gewoon laag dus jah Kan ik het helpen ik pak ze als schuin en in me 1.En wat heeft het met me signature te maken staat toch bij dat het in de garage gebeurt of heb je ook al zn laag nivaue als die andere stumperts ..
 
Ik snap ook dat verhaal niet zo goed, je auto ging naar de garage voor banden en toen ineens was je middenpijp lek .. :?
 
zijn pijp was al heel lang lek omdat hij elke keer die drempels pakte daar in zijn dorp.

toen hij zijn auto heeft weg gebracht bleek dat zijn vermoeden toch wel klopte;)
 
Je loopt toch ook niet op 2 verschillende schoenen? En als je met die hoogte niet normaal over een drempel kan, dan zou ik maar eens kijken of je uitlaat wel in de rubbers hangt.


Maar sorry voor mijn lage nivaue.
 
Jah Weet je hoe dat werkt als je een bandje moet vervangen.dan moet zn monteur die auto tussen 2 palen rijden of 4 en dan op zn metalen plaat.Als ie dat goed doet wat best wel lastig is dan stapt ie uit en dan Druk ie op zn knopje dat een groen kleurtje heeft en een pijltje omhoog.Waarom weet ik ook niet Maar als ie dat indrukt gaat dat ding met 4 of 2 palen inene vanzelf de lucht in(echt een wonder als je het mij vraagt) Dan doen ze met zn ander dingetje je auto omhoog zodat je banden los komen en je die eraf kan halen met een schroevendraaien en 2 steeksleutels..Dan zien ze ook heel toevallig een gedeelte van je onderkant van de auto Met wat buizen lopen dat noemen ze dan je uitlaat waarvoor die erzit geen idee.En die was beschadigt waardoor er warme lucht naar buiten kwam voor meer pk stroming onder de auto..



OKE snap je het niet ..dan ben je gewoon dom ....<

Gegroet opperbeunhaserij bv
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top