Show je eigen auto #19

Status
Not open for further replies.
Jah Weet je hoe dat werkt als je een bandje moet vervangen.dan moet zn monteur die auto tussen 2 palen rijden of 4 en dan op zn metalen plaat.Als ie dat goed doet wat best wel lastig is dan stapt ie uit en dan Druk ie op zn knopje dat een groen kleurtje heeft en een pijltje omhoog.Waarom weet ik ook niet Maar als ie dat indrukt gaat dat ding met 4 of 2 palen inene vanzelf de lucht in(echt een wonder als je het mij vraagt) Dan doen ze met zn ander dingetje je auto omhoog zodat je banden los komen en je die eraf kan halen met een schroevendraaien en 2 steeksleutels..Dan zien ze ook heel toevallig een gedeelte van je onderkant van de auto Met wat buizen lopen dat noemen ze dan je uitlaat waarvoor die erzit geen idee.En die was beschadigt waardoor er warme lucht naar buiten kwam voor meer pk stroming onder de auto..



OKE snap je het niet ..dan ben je gewoon dom ....<

Gegroet opperbeunhaserij bv

Zelfs al had je wat meer interpunctie gebruikt, dan nog snap ik er de ballen niet van....
 
Nou, flikker eens op met al dat gezeur hier. Gaan we nog shit over onze eigen auto's posten of gaan jullie alleen maar op elkaar BITCHEN.

MAYKEL, POST GVD EENS PIX VAN VauERSECHS!

En nu weer ontopic.
 
Mensen, hou nou eens op met dat gezeur...

Jeroen; hier lopen niet zo heel veel stomme mensen rond, dat valt allemaal best mee... Ook denk ik dat de gemiddelde leeftijd hier hoger is dan jij denkt... Gezien het typewerk dat jij verricht, kan ik hoogstens concluderen dat je OF je toetsenbord verkeerd om voor je monitor hebt staan, of zelf ook geen bijster hoge opleiding hebt afgerond... Als iemand jou een beunhaas vindt, en jij ziet meteen een verband met de intelligentie van die persoon, vind ik dat ronduit knap... Als je opperbeuner als sign gebruikt, kan je reacties verwachten, en die zijn meestal terecht... Mijns inziens is een aantal dingen die jij verricht volledig gerechtvaardigd om het predikaat "beunwerk" te dragen... Dat jij dan antwoord in de trant van "hoe wil jij het dan doen zonder dat het beunwerk is?", mijn antwoord; "niet"... Ik ga geen Golf II leegslopen en opknappen en rijdt niet rond in een half overgespoten Civic die half in de spuitplamuur staat met een bobbel in z'n band...

Leg me even uit wat ik over het hoofd zie...
 
Mensen, hou nou eens op met dat gezeur...

Jeroen; hier lopen niet zo heel veel stomme mensen rond, dat valt allemaal best mee... Ook denk ik dat de gemiddelde leeftijd hier hoger is dan jij denkt... Gezien het typewerk dat jij verricht, kan ik hoogstens concluderen dat je OF je toetsenbord verkeerd om voor je monitor hebt staan, of zelf ook geen bijster hoge opleiding hebt afgerond... Als iemand jou een beunhaas vindt, en jij ziet meteen een verband met de intelligentie van die persoon, vind ik dat ronduit knap... Als je opperbeuner als sign gebruikt, kan je reacties verwachten, en die zijn meestal terecht... Mijns inziens is een aantal dingen die jij verricht volledig gerechtvaardigd om het predikaat "beunwerk" te dragen... Dat jij dan antwoord in de trant van "hoe wil jij het dan doen zonder dat het beunwerk is?", mijn antwoord; "niet"... Ik ga geen Golf II leegslopen en opknappen en rijdt niet rond in een half overgespoten Civic die half in de spuitplamuur staat met een bobbel in z'n band...

Leg me even uit wat ik over het hoofd zie...


Ahhh Opa bart spreek weer is Maarjah helaas Je bent ook net zo dom als stront..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top