Show je eigen auto #19

Status
Not open for further replies.
wat een bullshit allemaal de laatste paar pagina's.. Ik had eigenlijk niet anders verwacht dat er zoiets komen zou :P
ik kan me ook totaal niet voorstellen dat iemand zo serieus bezig is met het 'opknappen' van auto's :S

spaar gewoon lekker door voor een degelijke daily ride, en ga dan iets bijzonders of aparts opknappen. en dan echt opknappen. Niet in de tuin je auto helemaal leegslopen en vervolgens eigenlijk niet weten hoe nu verder.
 
Nou Waslijstje.

Links en Rechts Draagarm rubbers versleten,
Linker as staat te ver naar voren toe ofzo Kon je oplossen door een ring ergens te stoppen.
En links en rechts waren de kogeldraagarmen ofzo versleten..

Naja en ding had is een keer totaal in elkaar gezeten in de voorkant..

Kortom Moet ik weer hebben ..
 
kortom het blijft riskant om een tweede hands auto te kopen, je weet nooit welke gebreken erop zitten.

of je moet een hele goede auto monteur zijn die ex schade kan zien;)
 
Voor weinig geld kan je zeker wel een goed gebakje kopen, maar weet wat je koopt !

Heb je die auto's (golf/crx) gekocht bij een bovag bedrijf / dealer jeroen ? of particulier ?
 
Honda dealer onderhouden, volledig ingevuld onderhoudsboekje met stempels, onderhoudsbeurten op de km exact nagekomen en .....

toen werd de auto gekocht door een sjon (als ''nightracer'' project, naast zijn opel ascona) en particulier doorverkocht aan jeroen.
 
hehe naja boeiend zijn maar paar dingen die beun ik wel weer eronder ,Heb hem bij een occaison dealer gekocht maar boeiend ..lig er niet wakker van ben wel wat gewend nu weer lekker ontopic
 
+pippi+

522ll5h.jpg
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top