2 ton is nog niet eens zoveel. Ken genoeg mensen met een e36 met km standen tegen de 3 ton aan. En jah die booskijkers moeten er nog af maar die zitten vastgekit aan de koplamp.
Heb je ook een versterker in je kofferbak zitten ? Zo jah heb je er dan ook last van dat ie bij max belasting te warm word en uitvalt ? Hiervoor had ik een golf 3 en daar zat een gewone hoedenplank in dus genoeg ventilatie maar bij bmw is de hoedenplank + achterkant van de bank allemaal van staal.
Kheb vanmiddag een Alfa Romeo 145 gekocht, 1.6 luxe uitvoering 8) daarna gelijk ff me MK1 geschorst en die gaat binnenkort een loods in
Ding is rood alleen de lak is heel erg verweerd....
De blanke lak op het dak is gesprongen, maar ik heb me ff laten informeren en het zou redelijk uitpoetsbaar zijn..
verder is die helemaal std..
zal vt weekend wel ff pics maken oid
Nou Waslijstje.
Links en Rechts Draagarm rubbers versleten,
Linker as staat te ver naar voren toe ofzo Kon je oplossen door een ring ergens te stoppen.
En links en rechts waren de kogeldraagarmen ofzo versleten..
Naja en ding had is een keer totaal in elkaar gezeten in de voorkant..
Kortom Moet ik weer hebben ..
wat is een occasion dealer dan? :#:*
Mja ik snap niet waarom bart pikt wat vriendje jeroen zegt, en dan gaat ie zeggen 'ik wil er nu even niets meer over horen' haha krijg de kk joh, alsof jij wat te vertellen hebt :L
Nou Waslijstje.
Links en Rechts Draagarm rubbers versleten,
Linker as staat te ver naar voren toe ofzo Kon je oplossen door een ring ergens te stoppen.
En links en rechts waren de kogeldraagarmen ofzo versleten..
Naja en ding had is een keer totaal in elkaar gezeten in de voorkant..
Kortom Moet ik weer hebben ..
Een as die te ver naar voren staat, oplossen met een ring? Ik zou niet weten hoe, en ik ben geen 1e monteur, dus leg uit...
Ik sta bekend als een coulante Mod, en dit is er weer een schoolvoorbeeldje van... Wel laatste waarschuwing, warnings geef ik nooit, ik geef meteen een ban...
Post is een foto van je wagen.. kan me zo niet herinneren welke je ownd