Show je eigen auto #19

Status
Not open for further replies.
wat is een occasion dealer dan? :#:*

Mja ik snap niet waarom bart pikt wat vriendje jeroen zegt, en dan gaat ie zeggen 'ik wil er nu even niets meer over horen' haha krijg de kk joh, alsof jij wat te vertellen hebt :L
 
Kheb vanmiddag een Alfa Romeo 145 gekocht, 1.6 luxe uitvoering 8) daarna gelijk ff me MK1 geschorst en die gaat binnenkort een loods in :D

Ding is rood alleen de lak is heel erg verweerd....

De blanke lak op het dak is gesprongen, maar ik heb me ff laten informeren en het zou redelijk uitpoetsbaar zijn..

verder is die helemaal std..

zal vt weekend wel ff pics maken oid :)
 
2 ton is nog niet eens zoveel. Ken genoeg mensen met een e36 met km standen tegen de 3 ton aan. En jah die booskijkers moeten er nog af maar die zitten vastgekit aan de koplamp.

Heb je ook een versterker in je kofferbak zitten ? Zo jah heb je er dan ook last van dat ie bij max belasting te warm word en uitvalt ? Hiervoor had ik een golf 3 en daar zat een gewone hoedenplank in dus genoeg ventilatie maar bij bmw is de hoedenplank + achterkant van de bank allemaal van staal.

heb er idd een sub in zitten met versterker maar nog last van gehad.. heb dan wel 2 van die basspoort hulzen in de hoedenplank zitten (was al gedaan door vorige eigenaar) misschien helpt dit?
 
Kheb vanmiddag een Alfa Romeo 145 gekocht, 1.6 luxe uitvoering 8) daarna gelijk ff me MK1 geschorst en die gaat binnenkort een loods in :D

Ding is rood alleen de lak is heel erg verweerd....

De blanke lak op het dak is gesprongen, maar ik heb me ff laten informeren en het zou redelijk uitpoetsbaar zijn..

verder is die helemaal std..

zal vt weekend wel ff pics maken oid :)

ff langs Boyd brengen en je auto glimt als een malle :p
 
gister nieuwe auto gekocht:W
[IR]http://i206.photobucket.com/albums/bb108/WappieRJT/DSC00677.jpg[/IR]
[IR]http://i206.photobucket.com/albums/bb108/WappieRJT/DSC00678.jpg[/IR]
 
Nou Waslijstje.

Links en Rechts Draagarm rubbers versleten,
Linker as staat te ver naar voren toe ofzo Kon je oplossen door een ring ergens te stoppen.
En links en rechts waren de kogeldraagarmen ofzo versleten..

Naja en ding had is een keer totaal in elkaar gezeten in de voorkant..

Kortom Moet ik weer hebben ..

Een as die te ver naar voren staat, oplossen met een ring? Ik zou niet weten hoe, en ik ben geen 1e monteur, dus leg uit...

wat is een occasion dealer dan? :#:*

Mja ik snap niet waarom bart pikt wat vriendje jeroen zegt, en dan gaat ie zeggen 'ik wil er nu even niets meer over horen' haha krijg de kk joh, alsof jij wat te vertellen hebt :L

Ik sta bekend als een coulante Mod, en dit is er weer een schoolvoorbeeldje van... Wel laatste waarschuwing, warnings geef ik nooit, ik geef meteen een ban...
 
Wat zal ik kunnen vragen voor me Mazda 323F GLX, ding is net 10 jaar en heeft 863.. km gelopen (dus dat is denk ik vrij weinig) Bij de plaatselijke Mazda delear zie ik er 2 staan (die ouder zijn + meer km's gelopen hebben) voor +- 5000-5500 euro.

Iemand idee?
 
Nou Waslijstje.

Links en Rechts Draagarm rubbers versleten,
Linker as staat te ver naar voren toe ofzo Kon je oplossen door een ring ergens te stoppen.
En links en rechts waren de kogeldraagarmen ofzo versleten..

Naja en ding had is een keer totaal in elkaar gezeten in de voorkant..

Kortom Moet ik weer hebben ..

Valt toch redelijk mee? Alleen dat je linker as te ver naar voren staat vind ik een beetje vreemd verhaal...

Draagarmrubbers drogen gewoon uit na zo'n tijd dus dat is niks ernsstigs...
 
Ik ben trouwens weer terug van vakantie...

5000km gereden met de snivvik, en geen echte problemen gehad...

Enige was dat ik de middenpijp er half onderuitgereden had omdat ie nogal laag stond...
Maar dat is voor 25 eurotjes netjes (!) gelast bij de peug garage.

Monteur vond het btw een leuke auto, en wist zelfs dat het blok een van de laatste types was die is gemaakt...
Vond ik toch wel opvallend voor een peug monteur :D
 
Een as die te ver naar voren staat, oplossen met een ring? Ik zou niet weten hoe, en ik ben geen 1e monteur, dus leg uit...



Ik sta bekend als een coulante Mod, en dit is er weer een schoolvoorbeeldje van... Wel laatste waarschuwing, warnings geef ik nooit, ik geef meteen een ban...

Zou ik ook doen joh als ik de macht had om te bannen
 
gelukkig heb jij die niet Jeroen :)

Maar, uit jou verhaal begrijp ik nu, dat je dus weet wat je moet vervangen. En het nu zelf weer erin gaat "beunen" wat dus weer andere problemen gaat doen optrommelen. :rolleyes:

Nouja, :) succes ermee iig.
 
En maar doorgaan :D




Maare marcel, verdomme waarom nou aan de alfa?

Die aralfa heeft iedereen aangestoken.

aralfa
marcel sr
titus
marcel dragster


Koop verdomme een duitser of een japanner 8P

Of gooi een foto van die alfa op het forum :D
 
Me kever in een oldtimerrit tijdens de braderie hierzo.

K21.jpg


K20.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top