Show je eigen auto #16

Status
Not open for further replies.
Nou oké blijkbaar ben ik dan vreemd. Ik zal m'n posts wel verwijderen

ff kort vraagje nog.. heb je nick ooit zelf gesproken/ontmoet?

en btw, de melkboer van mn overbuurvrouw haar achterneef en daar de oma van.. die zei dat jij die golf van je had gejat!

:rolleyes:

Ja klopt ook, die golf is gejat
maar laat maar zitten joh, blijkbaar komt het punt niet over. stelletje zeikerts hier :L
Alsof hij beschuldigd wordt van de doodstraf ofzo. Alleen al het feit hoe jullie reageren bevestigd al dat het gewoon zo is
Het maakt mij geen reet uit als hij die auto's niet zelf betaalt hoor, leuk voor hem dat hij er in kan rijden maar zeg dan NIET dat je het zelf betaald hebt. Maar dat is dan mijn mening en nu hou ik er over op :)

:rolleyes:.

Denk maar niet dat Jules de enige is die zijn bedenkingen heeft. Lekker boeiend ook, nu is er genoeg over gelult.

Ontopic :z.

@ ErwinZ

Maak jij je ook druk om anderen? bestaat jou leven daaruit?

Zoja, Zelfde verhaal voor jou: :L

Tering wat een fucking zielig gedoe om Nick...die gozer werkt zich uit ze naad man. En altijd dat gezeik maar om ze auto's....je kan hier geen dure auto posten zonder dat je je loonstrook en je bankafschrift erbij post maja die nederlandse mentaliteit he. Genoeg mensen kennen Nick hier en die weten wel hoe het zit en verder moeten we gewoon geen woorden meer vuil maken aan die standaard achterdochtige en jaloerse reacties.

Valt me op dat diegene die altijd zeiken zelf in de gaarste knakenbak rijden.

@ ErwinZ

Zoja, Zelfde verhaal voor jou: :L

Nee, dat doe ik helemaal niet. Maar denk je nou werkelijk dat er geen mensen zijn die hun bedenkingen er bij hebben?

Het zal mij een worst wezen wie in elke auto rijdt of wat dan ook.

Waarom meteen '':L''? Heb ik iets verkeerds gezegd? Ik dacht het niet.

Ban mij aub ofzo. Kanloos gedoe hier :L

Als je echt een man bent. pas je replie niet aan:

Met je eerst zeggen: ''denk je dat ik dit uit me duim zuig wat ik hier allemaal zeg ofzo, een advies voor nick: zoek betere vrienden uit''

Laat die tekst dan gewoon staan als je zo een vent bent. of ben je bang dat nick het achteraf lees? :L

@ ErwinZ

Tijd voor een leesbril denk ik...

Ik zeg toch duidelijk in me replie een vraagstelling en erna : Zoja, DAN! : :L

Zoja, Zelfde verhaal voor jou:L

-----------------------------------------------------

Ban mij aub.

Is je 1e nuttige replie vandaag.

Als je echt een man bent. pas je replie niet aan:

Met je eerst zeggen: ''denk je dat ik dit uit me duim zuig ofzo, een advies voor nick: zoek betere vrienden uit''

Laat die tekst dan gewoon staan als je zo een vent bent. of ben je bang dat nick het achteraf lees? :L

@ ErwinZ

Tijd voor een leesbril denk ik...

Ik zeg toch duidelijk in me replie een vraagstelling en erna : Zoja, DAN! : :L

-----------------------------------------------------

Is je 1e nuttige replie vandaag.

Nee vond het niet nodig om te "stoken" of iets dergelijks. Blijkbaar wordt het hier allemaal verkeerd opgevat, mijn excuses. Ik had ook niet verwacht dat er hier zo extreem op gereageerd zou worden. Ik heb het er gewoon neer gezet in afwachting van een normale reactie eigenlijk, omdat er nogal vaak gevraagd wordt hoe het zit en als hij er niks over kwijt wil zegt hij gewoon "gaat je geen reet aan" en dan is het ook goed, maar omdat er is verteld dat het betaald werd door het loon als vrachtwagenchauffeur roept het gewoon vragen op, omdat het niet normaal is een auto van ruim een ton te rijden met zo'n salaris (misschien kán het wel, maar normaal is het niet)

Maargoed, dit is echt het laatste wat ik er over wil zeggen hier. Mocht er nog iets zijn add me dan maar op msn ofzo, adres kun je zo vinden via dat knopje van m'n profiel.

@ Daniel:

[5th]Nino zit te demonstreren dat hij heel goed loser smilies kan doen, that's it.

Voor de rest mag Jules hier gewoon neerzetten dat hij dat gehoord heeft. Dat er een paar mensen opeens vol in de verdediging schieten zegt genoeg.

Opeens mag niemand zich meer druk maken om iemand anders, waarom the fuck zit je dan op een forum? Waar iedereen zn mening geeft over iedereen en hun projecten/scoots etc.

Koekje van eigen deeg: :L emoooo

edit// De reden dat mensen twijfelen aan jonge gasten met dure bakken is dat hier meer fakers voorbij zijn gekomen dan dat er echt jonge gasten met dure bakken zijn. Als je door gepraat hier op het forum je gek laat maken moet je echt ff je prioriteiten stellen.

Last edited:
Uhhh.. Wat is hier aan de hand? :X

Iets van dat die auto's van [5th] Nick niet van hem zijn maar van zijn oom. terwijl die zegt dat ze wel van hem zijn en dat hij ze zelf heeft betaald.

Ik zeg niet dat het zo is hoor, maar daardoor begon het begin van dit gezeik en getier.

Ik ben net lekker naar een M3 wezen kijken ^^.

Alleen : Was het een Cabrio, teveel km`s en te duur voor die staat.

Maar weet nu iig dat krukaslagers bij 2001 model vervangen moeten worden, zodoende :*

Maar mensen nog klein vraagje heb nu Me nokkenassen eraf liggen maar nu kan ik sommige klepstoters met de hand in drukken die horen toch geen speling te hebben ?? Sommige kan ik indrukken en sommige niet ...

Als je ze in kan drukken zijn ze gaar.

Dingen zijn goedkoop verkrijgbaar via www.ebay.de

Hydrostößel heten die dingen in Duitsland :P

hey en lieuwe weet je ook of je kleppen beschadigt zijn als je ketting van je nokkenas versprongen is

edit heb dus 10 klepstoters die ik in kan drukken 8P Denk dat de golf maar weggaat Heeft me wel genoeg gekost

Last edited:
Ligt eraan hoeveel het versprongen is denk ik ?

Als je inlaat/uitlaat eraf ligt kun je de kleppen wel goed zien.

Status
Not open for further replies.
Back