Show je eigen auto #16

Status
Not open for further replies.
ja vind ik ook de mooiste kleur en omdat deze er bijna ales nieuw op heeft zoals distr. radiateur. en spul en omdat alles meegespoten is denk ik dat word hem en toen ik de testrit maakte en de boxter motor hoorde was ik verkocht

Ja alles meegespoten ziet er inderdaad erg netjes uit 8)

Wie gaan er hier nog naar Assen morgen? Heb in ieder geval al met Boyd afgesproken, moet om 08:00 in Assen zijn :eek:

Ach ja.. gewoon doen :P

Lmfd, ik vandaag naar die VW meeting bij mij achter. Denk Mayk0l, tim en baasje te spotten. Geen van allen gezien maar wat een tuig op t einde. Ook in ibizas en calibras burnouts trekken :L Get a life...

[ir]http://xs215.xs.to/xs215/07210/2jdl5pu.jpg[/ir]
[ir]http://xs215.xs.to/xs215/07210/2zfrc44.jpg[/ir]
[ir]http://xs215.xs.to/xs215/07205/17052007023.jpg[/ir]

dscf0092-border.jpg

dscf0094-border.jpg

:(

Grappig dat je in die auto hebt geinvesteerd maar als ik zo'n auto met viper strepen zie rijden kan ik m'n lachen helaas niet in houden :)
nofi overigens...

hij probeerd die auto zo fout mogelijk te maken...

Dus: Wat is je punt?

Die stickers (of: autostyle raambanden :D) waren idd een hele investering, bij elkaar wel 60 euro! Ik lig zelf ook altijd echt helemaal dubbel om foute auto's, en dan met name pvc-buis/tupperware/kippengaas-sjakies. Echter schaam ik mij zo in de auto MINDER, dan dat ik het deed toen die nog origineel was. ;) Beetje uit de hand gelopen grapje. Maargoed, ik snap je wel.

@ PIM: :winner:

Strepen zijn wel wat overdreven, maar zon dakje vind ik wel tof :) (ook bij mini's uitterraard)

@ Vw boys

Als je ketting versprongen is ongeacht de stand ervan is dan de kans dat de kleppen geraakt zijn bij een 1800 16v kr motor ????

Ik heb nu ook een vreemd probleem:(

Gister hoorde ik ineens een vreemde ratel onder me motorkap vandaan komen. Je hoord hem met regelmaat op snelheid, dus steeds sneller als ik sneller rij. Je hoort hem ALLEEN als ik afrem op de motor, met een beetje gas of koppeling in hoor je niets.

Koppeling verneukt?
:(

@ Vw boys

Als je ketting versprongen is ongeacht de stand ervan is dan de kans dat de kleppen geraakt zijn bij een 1800 16v kr motor ????

Ketting tussen de nokkenassen of distributieriem .. wat bedoel je ?

Als je distributieriem flink wat tanden versprongen is heb je natuurlijk wel kans dat je zuigers en kleppen met elkaar in contact komen :P

Ketting tussen de nokkenassen of distributieriem .. wat bedoel je ?

Als je distributieriem flink wat tanden versprongen is heb je natuurlijk wel kans dat je zuigers en kleppen met elkaar in contact komen :P

Ik denk dat hij de ketting tussen de nokkenassen bedoeld.

Maar die kan haast niet verspringen of denk je dat die tandwielen kaal zijn geworden?

Zo horen ze namelijk, niet schrikken dus:p

bedoel inderdaad de ketting Die is toch echt een halve tand tot 3kwart tand versprongen..Maarjah niet zo gek want hier kwam het blok uit Kwam ik gisteren tot ontdekking.Als ik dat geweten had had ik het niet genomen
4u07yfs.jpg

Ligt goed in de prak dus :P Dus denk dat ie door de klap toch versprongen is maarjah of die nu de kleppen geraakt heeft..

Status
Not open for further replies.
Back