Show je eigen auto #16

Status
Not open for further replies.
Druklager is geen nieuwe bak Gewoon apart onderdeeltje.Kost ook maar iets van 20 euro ofzo maar vervang gelijk je hele druk groep je bent er dan toch mee bezig..

jonges jonges, het niveau daalt ... jullie weten niet eens waar jullie over praten !

edit: Gokje, 9 van de 10 mensen die hier post weet niet eens de situatie van die jongen ... dus waarom posten jullie dingen, waarvan jullie niet eens weten of het wel waar is.

waarom maken jullie je druk om hem ?

Ik vindt het een beetje zielig dat er een discussie wordt gehouden over andere forum members, daar heb ik me al eerder over uit gelaten hier.

Geloof je het niet ? dan geloof je het niet ... geloof je het wel ? dan geloof je het wel ... desnoods pm je hem of bel je hem op om te vragen hoe het zit.

Maar begin geen trieste discussie of hij het wel of niet kan betalen.

Is dat relevant in deze discussie?

edit: ik reageerde op de bovenste regel van bovenstaande reactie, de rest stond er nog niet;)

Last edited:
het is nog niet duidelijk naar voren gekomen qua tekst, maar daar begint het wel op te lijken ja ?

Om maar even het moraal-ridderschap op me te nemen: dit is een show je eigen auto topic, desnoods open je maar je eigen topic lawrens waarin je mensen kan benadelen.

hele discussie is gewoon triest.. als het een opel kadett en een mini was had niemand er over geluld..

jammer dat mensen andersmans poten om proberen te zagen puur omdat ze jaloers zijn, maar dat zullen ze natuurlijk nooit toegeven..

Als hij dat zegt is dat toch zo, dan is het aan jouw of je het gelooft of niet gelooft. Maar begin er geen tekst over te schrijven hier op het forum.

Dan kan je dat net zo goed in het nieuwe topic van Lawrens typen: Het grote benadeel je mede forum members topic.

over en uit.

Boeiend,Laat hem lekker maar volgens mij zijn ze gewoon van hem zelf Anders zal die ook geen 2f4r nrg kunnen betalen.En alle andere projecten die die had

Maar mensen nog klein vraagje heb nu Me nokkenassen eraf liggen maar nu kan ik sommige klepstoters met de hand in drukken die horen toch geen speling te hebben ?? Sommige kan ik indrukken en sommige niet ...

Ik trek ook nog geen echte conclusies maar ik vind het wel vrij zielig te noemen ALS het zo is dat die auto's niet van hem zijn terwijl hij beweert dat hij het van z'n chauffeursloontje betaalt ;)

Waar maak je je druk om man? :X Jezus zeg, PM Nick dan zelf en vraag om uitleg..

Zomaar achterlijk over iemand gaan lullen zonder dat je er iets van af weet kan iedereen..

Status
Not open for further replies.
Back