Show je eigen auto #16

Status
Not open for further replies.
Nee, het is een Alfaaaaaaaaaaa :D :+

STFU! :*

Weet iemand trouwens wanneer het Luilak is? Is dat vannacht al? Dan zet ik m'n auto namelijk een eind verderop op een wat veiligere parkeerplaats.. Want ik vertrouw het voor geen meter :P
 
Wat denken jullie dat mijn golfje nog ongeveer kan opleveren (heb de tijd wel om op een goeie prijs te wachten)
specs:
- Golf 3 GL 3-deurs metallic zwart (lak is nog best mooi)
- Schroefset
- 179.000km gelopen
- Scheur in voorruit, nog wel apk waardig
- nieuwe apk
- opties: centrale deurvergrendeling, elektrische spiegels
acc:
- MK4 look koplampen
- VR6 onderlip
- VR6 achterlichten

Auto rijdt/schakelt/stuurt perfect. Niks mis mee :)

Voor hoeveel zouden jullie zoiets aanbieden?
 
Hee, toch één van de twee golfjes weg?

De prijs, tsja... als je de tijd hebt kun je 2k wel proberen misschien, maar ik heb eigenlijk geen idee wat zoiets waard is. Eerst even kijken op marktplaats voor vergelijkbare auto's, das wel handig :)
 
Ja ik wil eigenlijk deze weg en dan op zoek naar een nette GTI of VR6 erbij :P
Maarja ik hoopte al een bedrag van rond de 2000 euro te horen, denk dat ik em daar ook op in ga zetten :)
 
Jules zo duur was het toch niet om die vooruit te vervangen? denk dat je de oto met een nieuwe ruit wel veel makelijker verkoopt..
 
STFU! :*

Weet iemand trouwens wanneer het Luilak is? Is dat vannacht al? Dan zet ik m'n auto namelijk een eind verderop op een wat veiligere parkeerplaats.. Want ik vertrouw het voor geen meter :P

Volgens mij was dat van gister tot vandaag. Dus blijkbaar hebben ze jou niet te pakken gehad. Mij ook niet :D
 
Volgens mij was dat van gister tot vandaag. Dus blijkbaar hebben ze jou niet te pakken gehad. Mij ook niet :D

Ow.. nou ja, vandaag heb ik m'n auto pas opgehaald, die leenauto kon me gestolen worden :P

Nu weer vermogen, airco, radio, hmmm.. Hoef je niet lang aan te wennen :P
 
Hehe moet het trouwens ff kwijt dat ik vandaag op m'n werk nog maar net m'n lach in kon houden toen de beste man vertelde dat hij een nieuwe auto (Peugeot 307 SW) wou kopen omdat z'n Opel Astra vorige week uitgefikt is :D:D
 
Hehe moet het trouwens ff kwijt dat ik vandaag op m'n werk nog maar net m'n lach in kon houden toen de beste man vertelde dat hij een nieuwe auto (Peugeot 307 SW) wou kopen omdat z'n Opel Astra vorige week uitgefikt is :D:D

hahaahah :D!
 
ff voor de alfa fans :D ik heb gister een andere auto gehaald :D alfa 145

1,7 16v met squadra chip csc uitlaat van voor tot achter voor de subaru sound

131 pk standaar + 12 pk chip+ katloos +- 7 pk = 150 pktjes

en behoorlijk wat power met een boxertje :D



6c30imb.jpg



ik zal er vanmidag nog even wat maken
 
Leuk :)

Persoonlijk vind ik dat bordeaux rood wel zo'n beetje de mooiste kleur voor veel Alfa's.. Hij mag alleen een beetje lager aan de voorkant ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top