Show je eigen auto #16

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Nieuwe boxen gebeunt @ Golf4 .. oude waren nogal gaar x|

Speakers.jpg


20cm ipv 16cm denk 8) Gekocht via ebay.de incl adapters en verloop stukjes voor de bekabeling. Kostte maar iets van 50e, maar het geluid is wel prima.

En gisteren mijn nieuwe velgen opgehaald :~

Compomotive1.jpg


Compomotive2.jpg
 
Boete van €47, 140km/h waar je 120km/h mag (snelweg dus).

Maar kreeg dus gisteren een brief binnen, dat hun de plaatsnaam fout hadden, en dat ze me een nieuwe sturen en als ik hem al betaald had, dat ik de brief als niet verzonden beschouwen.

Dus doelde meer op hun fout een bezwaar maken, als dat zin heeft?

Even vanuit het oude topic.

47 euro voor 20 km te hard?
 
en wat kost 150 te hard? 8P

Mwoah... rijbewijs kwijt, auto zul je ook wel moeten inleveren, en de boete... nouja daar had je dan een andere auto van kunnen kopen :+

Wilde trouwens vanmiddag m'n auto op gaan halen, ik dacht ik rij daar ff heen.. Na bijna 2 uur had ik nog geen 30km afgelegd (alleen snelweg!) en heb ik het maar opgegeven, 20 minuten later stond ik weer thuis..

Gvd wat was het druk zeg :eek:

Morgen poging 2 :p
 
Mwoah... rijbewijs kwijt, auto zul je ook wel moeten inleveren, en de boete... nouja daar had je dan een andere auto van kunnen kopen :+

Wilde trouwens vanmiddag m'n auto op gaan halen, ik dacht ik rij daar ff heen.. Na bijna 2 uur had ik nog geen 30km afgelegd (alleen snelweg!) en heb ik het maar opgegeven, 20 minuten later stond ik weer thuis..

Gvd wat was het druk zeg :eek:

Morgen poging 2 :p

K vond het juist erg meevallen met de drukte :p
 
Kan goed kloppen, ik had 17 km overschrijding en dat was 45 euro geloof ik.

Snelweg is minder hoog dan bbk.

Apart, ik dacht namelijk gelezen te hebben dat het rond de 80 euro was als je 20km te hard had gereden.

Nou ja alleen maar positief voor een notoire te hard, maar ook weer niet veels te hard rijder :p
 
Mooi ding :)

Vandaag is er bij een collega iemand met een 147 2.0 150pk Distinctive handbak geweest. Die wordt miss ingeruild, dat zou een potentieel voor mij kunnen zijn. 55k gelopen uit 2002.
 
Doen Ossje :D

Ik heb m'n 156 ook weer terug... en hij kraakt nog steeds. Tenminste, een km of 5 ging het goed, en toen begon het rechtsvoor.. Dus meteen maar terug, en na een beetje onderzoek bleek dat van de onderste draagarm aan de rechterkant er een bus uit was, waarschijnlijk was ie al niet 100% meer en heeft het laten zakken van het subframe (om de torsiestang te vervangen..) het ding gemolt. Draagarmen heeft ie natuurlijk niet op voorraad, dus hij heeft er meteen één besteld, dus binnenkort weer terug naar Heerenveen :rolleyes:

En wat denk je, op de terugweg begon ie links ook ineens :p

Dus binnenkort nieuwe onderste draagarmen aan beide kanten, als dat gebeurd is dan kan er niets meer versleten zijn, want dan is alles al vernieuwd 8P
 
Doen Ossje :D

Ik heb m'n 156 ook weer terug... en hij kraakt nog steeds. Tenminste, een km of 5 ging het goed, en toen begon het rechtsvoor.. Dus meteen maar terug, en na een beetje onderzoek bleek dat van de onderste draagarm aan de rechterkant er een bus uit was, waarschijnlijk was ie al niet 100% meer en heeft het laten zakken van het subframe (om de torsiestang te vervangen..) het ding gemolt. Draagarmen heeft ie natuurlijk niet op voorraad, dus hij heeft er meteen één besteld, dus binnenkort weer terug naar Heerenveen :rolleyes:

En wat denk je, op de terugweg begon ie links ook ineens :p

Dus binnenkort nieuwe onderste draagarmen aan beide kanten, als dat gebeurd is dan kan er niets meer versleten zijn, want dan is alles al vernieuwd 8P

Wat een gelukkig dat je die garantie hebt, en dat het nu gebeurt..
Wel vaag dat er zoveel aan kapot is gegaan..
 
Mja hij kwam net uit de lease, misschien zagen ze het aankomen :p

Binnenkort gaat ie naar squadra om te chippen, om twee redenen.. 1: Ik wil meer vermogen :p 2: Als er motorisch iets niet 100% is komt dat meteen aan het licht bij de check die ze doen.. en aangezien ik dan nog garantie heb :rolleyes:

Verder was de rest wel netjes gedaan, motertje wordt weer mooi een graad of 90, mijn vermoeden dat de thermostaat kaduuk was bleek dus te kloppen :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top