Show je eigen auto #16

Status
Not open for further replies.
honda meeting vandaag

68i7tds.jpg

66ophth.jpg

4th12qq.jpg

6f73rxu.jpg

4qd7hiv.jpg

62x4h2x.jpg

4or9lpy.jpg

53i1a1h.jpg

4vg2s04.jpg
 
Het doet me goed dat al die Honda gasten zich eindelijk op performance gaan richten en niet meer op spoilers.
 
het gaat ook zwaar kriebelen om een EG hatch te kopen haha, maar dan zal ik em wel als 2e auto willen, maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren thuis :X

woonde ik maar op een boerderij oid met zon grote schuur waar je lekker kan klote
 
keb nog ouders :p
sleutele aan me eigen auto is geen probleem voor de deur, maar een 2e auto van mij voor de deur of in de garage vind ie echt niet goed.

of ik moet een garagebox gaan huren waar je kan sleutelen, maarja wordt allemaal te duur, of je moet het samen met iemand doen, maar kan ook weer gezeur opleveren.
 
Die van mij is gemeten op 6,7 met stopwatch :P En 80 kilo ballast om het te meten :P
Veel sneller is volgens mij ook niet mogelijk met voorwielaandrijving. Tenminste niet met die van mij.


Sper erin :!

Ik verwacht toch ook wel 6,5 seconde met mijn Corsa hoor als die rijd en goed afgesteld is
 
gelukkig wel:P blij dat randen en naafkapjes gepolijst en klaar zijn:) nu de boutjes nog op frissen dan harten spuiten en klaar:)
dan of misschien verkopen of lekker mee rijden
 
Leuke pics van die honda's. Die zilveren EK is ook erg tov irl, staat hier in de buurt.

Dit weekend trouwens de B16a2 erin gehangen, rijdt erg leuk en klinkt erg tov! Zeker als je het vergelijkt met m'n oude vtec-e :P

Ik ben weer blij dus :W
 
Om ff terug te komen op dat voorwielaandrijiving.

Alfa gt 3.2 zit in 6.4 op de 100, en met een 400 pk autodelta pakket in 4,5 volgens autodelta.
 
Leuke pics van die honda's. Die zilveren EK is ook erg tov irl, staat hier in de buurt.

Dit weekend trouwens de B16a2 erin gehangen, rijdt erg leuk en klinkt erg tov! Zeker als je het vergelijkt met m'n oude vtec-e :P

Ik ben weer blij dus :W

Moeite waard om een keertje te gaan sprinten fzo?:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top