Show je eigen auto #16

Status
Not open for further replies.
Tijdje stil gehouden, maar hier de eerste foto van mn auto zoals ie nu is.

[ir]http://koen.probasis.nl/205GTi/temp/DSL-live2007/images/DSCN3556.jpg[/ir]
 
Hm, toch maar is @ clean modus gegaan!

Plaatje eraf, hoop zooi achter... :|



Wat pasjes en wax later...



Kut werk, straks verder met de andere plaatjes. :P
 
Vrijdag heel subtiel een velg tegen de stoeprand gezet (ramen beslagen, achteruit rijden, onduidelijk stoepje bij een maatje van me voor de deur)... Kwam er gisteren achter, was er heel blij mee... Maar eens zien hoe we het oplossen... Klinkt dramatischer dan het is, lichte schade, maar ik wil het wel weghebben...

Pim; sure :+
 
Vrijdag heel subtiel een velg tegen de stoeprand gezet (ramen beslagen, achteruit rijden, onduidelijk stoepje bij een maatje van me voor de deur)... Kwam er gisteren achter, was er heel blij mee... Maar eens zien hoe we het oplossen... Klinkt dramatischer dan het is, lichte schade, maar ik wil het wel weghebben...

Pim; sure :+

Je wordt oud....


foto :* miss dat je meeste weg krijgt met klei + beetje cleanerwax :*
 
Vrijdag heel subtiel een velg tegen de stoeprand gezet (ramen beslagen, achteruit rijden, onduidelijk stoepje bij een maatje van me voor de deur)... Kwam er gisteren achter, was er heel blij mee... Maar eens zien hoe we het oplossen... Klinkt dramatischer dan het is, lichte schade, maar ik wil het wel weghebben...

Pim; sure :+

:+

Wel de zelfde kleur als die van mij, jamemer dat t een cti is:)
 
Vrijdag heel subtiel een velg tegen de stoeprand gezet (ramen beslagen, achteruit rijden, onduidelijk stoepje bij een maatje van me voor de deur)... Kwam er gisteren achter, was er heel blij mee... Maar eens zien hoe we het oplossen... Klinkt dramatischer dan het is, lichte schade, maar ik wil het wel weghebben...

Pim; sure :+

velgen dokter :p
 
5x5et7r.jpg


Straks wederom een compressietest doen 8P
 
Dat is toch JDM style volgens jullie of loop ik achter en moet ie inene weer schuinstaan of helemaal geen wisser erop :P
 
JDM is japans, dus dan GDM :P

Maar platleggen, DTM stand in het midden is zo fout, zeker op een golf :P
 
Joost moet weer chicks regelen hoor, en dan heel cool je velg tegen de stoeprand aan rossen :D

een vriend van mij had dit op ze brommer, terwijl ik 8erop zat was die aan het zwaaien, en toen klapten we vol tegen een stoeprand met 40 ofzo.

wou ik ff kwijt.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top