Show je eigen auto #16

Status
Not open for further replies.
een vriend van mij had dit op ze brommer, terwijl ik 8erop zat was die aan het zwaaien, en toen klapten we vol tegen een stoeprand met 40 ofzo.

wou ik ff kwijt.

Autch :P

Nee, ik stak nog ff m'n hand op naar m'n ouders, schampte net de stoeprand.. Wel alleen met de band geloof ik, velg hoor je denk ik wel..

@ Jules, heb zaterdagavond wel een leuke ontmoet :) Ilona (of iig iets in die richting) heette ze, hoogblond maar geen 'dom blondje' aangezien ze op de Uni zit, goed gevormd.. :P Ben benieuwd of ik die komende vrijdag weer tegenkom, de avond erna met midzomernachtfestival lijkt me niet zo succes.. Aangezien ik dan waarschijnlijk weer straal ben :rolleyes:

Ja het is offtopic ja, maar Jules begon :+
 
Damn golf is me toch raar.Net 2 keer compressie gemeten en nu gaven ze 10 bar allemaal aan 1 cilinder was er net iets onder maar voor derest allemaal gelijk...
Eerst waren ze 7.5 8P
 
Was met 160 pk, en 210 Nm koppel. Zo'n koppeling heb ik erin van Sachs. Dat helpt ook niet mee om gemakkelijk weg te rijden :P


Merk je het goed dan met die koppeling? Je kan toch met slippende koppeling wegrijden sinterbrons verbrand toch niet. Waar kom je vandaan eigenlijk? Ik wil die Polo van je weleens in het echt bekijken als die klaar is, en een stukje mee rijden natuurlijk ;)
 
img1481ga0.jpg

img1462ta8.jpg

DSCF0029.jpg


was erg mooi.
 
Damn golf is me toch raar.Net 2 keer compressie gemeten en nu gaven ze 10 bar allemaal aan 1 cilinder was er net iets onder maar voor derest allemaal gelijk...
Eerst waren ze 7.5 8P

Kan zijn dat ie heel erg lang stil had gestaan, dan worden je zuigerveren meestal een beetje slap. Eigenlijk moet je compressie meten als die warm is, maarja als die het niet doet word dat moeilijk
 
Jah idd daar heb je wel gelijk in..Maarjah krijgt hem niet meer gestart..Heb driem al nagelopen en staat op tijd en onsteking staat ook goed..Heb ook gewoon vonk..Brandstof krijg ie ook..
 
Hehe Nee zuigers heb ik eruit Daardoor kreeg ik meer pk´s...

@maykel lucht is ook volgens mij goed maarjah ik snap het niet Ding heeft een uur stationair gelopen toen en ook paar keer heen en weer gereden bij ons achter...Ga binnenkort maar weer is wat klote
 
Mijn Golf1 is gisteren ook weer van een motor voorzien :P

Motorruimte3.jpg


Denk nog een maand oid dan kan ik er wel weer mee rijden :)

Motor heeft nieuwe distributieriem en waterpomp en bij de tjoening specs is nog een afgedraaid vliegwiel gekomen :+ Heb de remmerij ook allemaal netjes in de verf gezet zoals te zien @ foto. Ook al de benzineleidingen onder de auto gefixt (kutwerkje :P)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top