Show je eigen auto #16

Status
Not open for further replies.
Jep, de achterbanden hebben er last van.. Misschien ook eens laten kijken naar de uitlijning, anders zijn de andere banden binnen korte tijd ook verneukt :rolleyes:
 
Mijne zijn rondom gecupped :X Rij op van die ballonbanden.. en met mijn soms enorme hoekgedrag hebben ze het wel eens flink te voorduren :#

Xenon btw ingebouwd alles zit nu netjes... geeft een partij licht :eek: niet normaal! Alles netjes onder de motorkap.. je ziet haast niet dat r wat veranderd is. Zo wilde ik het ook graag hebben ipv een groot tywrap heaven. Binnenkort fotootjes
 
allemaal ook echt gemeten jongens?

Die van mij is gemeten op 6,7 met stopwatch :P En 80 kilo ballast om het te meten :P
Veel sneller is volgens mij ook niet mogelijk met voorwielaandrijving. Tenminste niet met die van mij.
 
Die van mij is gemeten op 6,7 met stopwatch :P En 80 kilo ballast om het te meten :P
Veel sneller is volgens mij ook niet mogelijk met voorwielaandrijving. Tenminste niet met die van mij.

Sneller is wel mogelijk maar dan heb je goede banden + onderstel nodig en moet je een perfecte start kunnen hebben. Heb eens meegereden met de ibiza van een dude van een forum waarop ik zit, ibiza fr tdi @ 220pk / 467Nm, op g-tech haalt ie met goeie start wel tijden van rond de 6,1s dacht ik. Dat ding gaat trouwens als de ziekte, dat is niet normaal meer, zelfs op hoge snelheden blaast dat ding volop nog weg..

Sneller dan dat lijkt me idd moeilijk met voorwieltractie..

En bij een diesel heb je het probleem dat je moet schakelen naar 3de wil je naar 100 gaan, omdat je rond de 80km/h in 2de genoodzaakt bent te schakelen.. Verlies je ook al tijd mee.
 
PRESTATIES
topsnelheid 215 km/h
acceleratie 0-100 km/h 7,3 s

Ruime marge onder de 7s is dus wel erg optimistisch met alleen een andere uitlaat.
 
fac golf:
topsnelheid 235 km/h
acceleratie 0-100 km/h 6,9 s

nu in een auto die 60 kilo lichter is, en wat aanpassingen :P
 
Jep, de achterbanden hebben er last van.. Misschien ook eens laten kijken naar de uitlijning, anders zijn de andere banden binnen korte tijd ook verneukt :rolleyes:

is het niet waarschijnlijk, bijna alle nieuwe autos hebben er last van en het wordt nog erger als je erg brede banden eronder gooit.

Bridgstone ER300 kan er erg goed tegen, wij monteren die nu ook bijna altijd op het werk, mazda 3-5 en 6 hebben er ook last van.
 
Vanmiddag @ Meguiars training in Baarn :P

Meguiars-training? Het moet niet veel gekker worden...

Nog ff en we bezwijken onder de populariteit.

:D

Dat hoorde ik ook al op school! Iemand die toevallig het kenteken? Want ik hoorde dat die van een ex-klasgenoot van mij is :D
(Robert Simonis, Bart kent hem wel :P)

Whahahaha :D

Dit is in Herentals (BE) bij TBM Tuning, een SuperFlow testbank.

JD Engineering in Lochem (NL) heeft ook een SuperFlow.

Die van mij gaat zeer binnenkort ook die kant op...

Is standaard een 1.9 pd tdi 100pk/240nm. Aangezien ik het geluk heb dat het een versie is die (voor een groot deel) de internals heeft van de 1.9 pd tdi 130pk/310nm heb ik een goede basis om te chippen.

...

Mooi man, goede score! Ik twijfel om de mijne op maat te chippen, of standaard...
 
ff kijken hoor.

7.6 met 3 personen erin.

Hij is nu nog is gechipt, en ik hoef niet meer te schakelen om op de 100 te komen, wat eerst wel t geval was(bij de 90 pu, naar mn 3).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top