Show je eigen auto #14

Status
Not open for further replies.
Potenza's lijken mij wel wat.. Uiteraard kijk ik hierbij ook een beetje naar de prijs/kwali verhouding.
 
Zo he die golf van mij is vervloekt ofzo :P,Net me carterpan eronder uitgehaald,Allemaal kleine stukken metaal erin dus dacht dat gaat er niet goed uitzien die zuigerveren of lagerschalen,Alles los en geen spoor te bekenen van schade,Snap er nu de balle niet meer van...

Hier dit dus en dat was nog maar klein beetje wat erin lag :P

2vluqep.jpg
 
Last edited:
knipperlichten zitten indd gaar, en dat gaas is ff voor de foto alleen,bij mij komt er geen gaas, maar een dikke FMIC :P

Hij is indd toch wel wat anders, maar ik vind m wel cool. Wil echt ff een foto zien waar die gemonteerd zit!
 
Zo he die golf van mij is vervloekt ofzo :P,Net me carterpan eronder uitgehaald,Allemaal kleine stukken metaal erin dus dacht dat gaat er niet goed uitzien die zuigerveren of lagerschalen,Alles los en geen spoor te bekenen van schade,Snap er nu de balle niet meer van...

GODVERDOMME, en nu sodemieter je dat blok weg, anders doe ik het!.. koop nou is een goed blok man
 
knipperlichten zitten indd gaar, en dat gaas is ff voor de foto alleen,bij mij komt er geen gaas, maar een dikke FMIC :P

Hij is indd toch wel wat anders, maar ik vind m wel cool. Wil echt ff een foto zien waar die gemonteerd zit!

Waarom niet gewoon de originele bumpers in kleur? Ik vind het niet echt een meerwaarde voor de auto, die kits die jij laat zien.
 
als je geen gaas ervoor hebt loopt je ic toch alleen schade op?

verder moeilijk te beoordelen, foto met de bumper gemonteerd op auto in kleur is beter...

denk echter wel dat je r33 het kan hebben.
 
Auto hoeft er niet meer waard door te worden, ik vind het gewoon cool, en vooral mooi. Mijn standaard vumpers zijn erg simpel, en bovendien kan ik mn FMIC niet eens kwijt achter mn std voorbumper.
 
Waarom niet gewoon de originele bumpers in kleur? Ik vind het niet echt een meerwaarde voor de auto, die kits die jij laat zien.



ik wel, tis dat ik weet dat het een skyline is en een dikke blok heeft, maar anders is het standaard maar een saaie auto:Z :+

met boddykit van foto is het gewoon kwijlen...
 
Auto hoeft er niet meer waard door te worden, ik vind het gewoon cool, en vooral mooi. Mijn standaard vumpers zijn erg simpel, en bovendien kan ik mn FMIC niet eens kwijt achter mn std voorbumper.

Ik bedoel ook niet dat ie meer waard wordt, maar dat ie een optische meerwaarde erdoor krijgt. Ik vind die kits die jij laat zien echt Skyline's die je bij het Japanse auto festival tegenkomt.
 
Er moest toch een moment komen dat onze smaken zoudne gaan verschillen Scully, jij blijft toch in een polo rijden die clean zal zijn, en ik in een Jap waar het 1 en ander extra op/aan komt ;).. smaken verschillen nou eenmaal. Kan er verder ook weinig over zeggen, kan jou niet overhalen het mooi te gaan vinden ofzo :P

Show jij is een skyline die je echt mooi vindt btw?? ben ik wel benieuwd naar.. (en dan geen R34 GT-R, maar gewoon een R33 GTS-T)
 
@ Jeroen, waarom haal je geen 16v KR? Betrouwbaarder dan een G lader, goed rap, en voor wenag te krijgen.
 
Jah zit te twijfelen of deze golf weggaat.Golf is ook van me zus maarjah die is helemaal gek op dat ding :P..MEschien maar wel een Slopel aanschaffen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top