Show je eigen auto #14

Status
Not open for further replies.
Weet 1 iemand van de vw boys of het klopt dat een zuigerveren set 210 euro kost,want dat ben ik namelijk kwijt bij vw garaga naja had effe laten vragen hoeveel dat kost.Vraag me af waarom die dingen zo duur zijn :P

Gewoon 1 zuigerveer per zuiger. Lage compressie, lekker voor een turbo 8P
 
Last edited:
The 2.9 L engine, as destined for the Corrado, was originally designed to benefit from a dual tract variable-length inlet manifold called the VSR (German: "Variables SaugRohr") and made by Pieronberg for VW Motorsport. This gave extra low-down torque but was deleted before production on cost grounds and was instead offered as an aftermarket option. The design was later sold to Schrick who redesigned it and offered it as the Schrick VGI ("Variable Geometry Intake").

Iemand die hier iets van weet? Nooit eerder van gehoord in elk geval.
Lijkt dus dat dat een variabel inlaatspruitstuk wat je wel vaker ziet (bv op audi v6 motor)
Maar ik zie nooit dat iemand dat heeft, dus is er iets meer van bekend?
 
Weet 1 iemand van de vw boys of het klopt dat een zuigerveren set 210 euro kost,want dat ben ik namelijk kwijt bij vw garaga naja had effe laten vragen hoeveel dat kost.Vraag me af waarom die dingen zo duur zijn :P

Heb wel een keer een setje gehaald voor mijn 16v motor (en niet gebruikt). Die haalde ik bij lokale automaterialentoko voor iets van 75€. Was wel gewoon made in Germany dus dan is het meestal wel goeie kwaliteit :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top