20VT, maar geen GTI geloof ik
daarna JD waar ik een downpijp 3" ga overwegen en een divertervalve, de chip komt er zowiezo in
Verstandig, ga je ook een 2,5 inch cat-back nemen en een TIP van forge ?
Weet je waarom ik erbij zet dat ik die downpijp overweeg, dat is omdat ik bang ben dat mijn auto sjonny en asociaal lawaai gaat maken. De blow-off van forge die speciaal is ontwikkeld voor 1.8T motoren ivm noodloop-programma ga ik eens even aankaarten bij Jeroen.
Wat voor een turbo zit er trouwens op jou wagen? De ko3s of de k04?
hoeveel pk heeft dat ding nu dan?? zou weleens sprintje tegen je willen doen als mijn 16v in de corsa hangt
Hejj, zie nu pas die vette fotos van die polo! Strakke wagen
Hmm, die bodykit die ik als laatst liet zien, die ''Do luck'' kan ik wel aankomen, maar ik kreeg nu ook een ander aanbod, voor een erg leuke prijs.
De kit is dus bijna dezelfde als die kit die ik al poste, enkel is de voorbumpr iets anders, namelijk zo:
Ziet er zo op de foto wel leuk uit, maa ik heb m niet niet gemonteerd gezien op een R33, en dat wil toch echt eerst ff zien.
Komt dus icm met deze skirts en achterbumper:
plaatjes
Maar hij is dus bijna hetzelfde, en het scheelt me zo 300 euro oid.. Hoop zsm een foto te kunnen vinden van die bumper waar die gemonteerd zit,als ik m vind, laat ik 'm jullie zien.