Show je eigen auto #14

Status
Not open for further replies.
Straks ff kijke op de plaats waar ik zondag me parkeerboete heb gehad. Zit gelukkig in de verkeerskunde en zoals ik het me kan herinnere kan ik bezwaar maken omdat ik na een uitrit van rechts heb geparkeerd en dat het bord niet alleen rechts herhaald moet worden maar ook links.

Dus straks ff langs rijden welke borden er wel/niet staan.
 
44vro8m.jpg

479xiio.jpg

43o46zb.jpg

2u9h120.jpg


Auto 3 stappenplan gegeven 8)

2 dagen bezig geweest :X
 
Er moest toch een moment komen dat onze smaken zoudne gaan verschillen Scully, jij blijft toch in een polo rijden die clean zal zijn, en ik in een Jap waar het 1 en ander extra op/aan komt ;).. smaken verschillen nou eenmaal. Kan er verder ook weinig over zeggen, kan jou niet overhalen het mooi te gaan vinden ofzo :P

Smaken verschillen uiteraard, en dat is ook goed. Je moet toch wat te zeuren hebben tegen elkaar niet? :P

Show jij is een skyline die je echt mooi vindt btw?? ben ik wel benieuwd naar.. (en dan geen R34 GT-R, maar gewoon een R33 GTS-T)

Ik zal es even op zoek gaan. :)
 
:W

[Ir]http://i17.tinypic.com/4d4s3ed.jpg[/Ir]


ja het moet allemaal nog keer beter gebeuren maar ik had haast:P
 
vind die voorbumper die je postte echt wel mooi Lars!! bij die Do luck vind ik de onderlip niet mooi en lijkt de bumper nogal 'standaard'.

gewoon doen joh, voor een slyline kan het allemaal niet extreem genoeg zijn:W: trouwens...met een FMIC ziet het er wel echt dik uit !!
 
Lieuwe ;)

Ik heb nog wel een verneukt G40-blok voor je te koop, kan je daarmee verder sleutelen, was je hobby toch? :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top