Show je eigen auto #14

Status
Not open for further replies.
Die witte vind ik indd niet mooi, en die 2e (rode) is een GTR.. dat is ene heel andere auto!.. auto is ook breder, en die bumper pst dus niet.(het is een standaard GT-R bumper) Er is wel een GTS-->gtr look bumper, maarja is zo standaard.. echt iedereen heeft dat.
 
Omdat het mooi is 8)

Iedereen, je ziet ze ook op elke straathoek staan natuurlijk :D
maja het is jouw auto :)
 
dscf0277_filtered-border.jpg

dscf0286_filtered-border.jpg
 
Ricer achterlichten 8)

Hoeveel auto's heb je eigenlijk? :D en je bent je kentekenplaten achter vergeten te bewerken :)
 
Oeeee, nu hebben we z'n kenteken...Nu wordt hij zeker gejat...Stomme angst voor het kenteken...Je kan er niks mee, dus afplakken of geel maken is zinloos.
 
Oeeee, nu hebben we z'n kenteken...Nu wordt hij zeker gejat...Stomme angst voor het kenteken...Je kan er niks mee, dus afplakken of geel maken is zinloos.

Auto's met bv dikke ICE of duur spul onder de motorkap kunnen er minder herkenbaar van worden ;)
 
Alsof kenteken het enige is waar je een auto aan herkent. Als je komt voor de velgen oid, of de 'ice' zie je die toch wel. En alsof je dan weet waar de auto is, ik vind het echt bs. En als ik een advertentie zie op mp die dat heeft, heb ik altijd het idee dat het louche toko is.
 
Ook nog wat pics van mijn dingetje...
Ondertussen nog ramen geblindeerd achteraan en nieuw rubber op de zomervelgjes :)
DSC_0091_1.jpg

DSC_0096_1.jpg

DSC_0093_1.jpg

achterkant ook maar ineens "gecleaned"...
DSC_0089_1.jpg
 
als ze die rotzooi echt willen, krijgen ze het heus wel...



En ik ben het met de jongens eens over de skyline..


Die bodykit die jij laat zien vind ik te druk larx.. ik hou meer van simpel en strak...


ieders mening natuurlijk!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top