Show je eigen auto #10

Status
Not open for further replies.
Is er ook een 1.3 klasse? :D

Dan kan ik nog met de huidige auto meedoen :P
Mischien heb ik tegen die tijd ook een turbo0w 0t0 y0! 8)

Maja die kan het ws niet bijbenen :(

Wanneer moet jouw auto voorzien zijn van de turbo0w Rooienaar?
 
Ziet wim al rijden in een audi a4 (oud model) 1.8 turbo met 2d k op de teller ... turbo heeft al zoveel afgeschreven dat het vermogen van 180 naar 9pk is gedaald :)
 
Die 20vt staat ook niet echt als betrouwbaar bekent he. Als er wat km'ers op staan, blijft het maar stuk gaan.

Opzich jammer, want ze rijden prima.
 
Turbo wil nog wel eens stuk gaan.. en de LLM maar voor de rest schijnt het betrouwbaar te zijn heb ik vernomen..

En wil geen 2d k op de klok Tom :D en hij heeft 150pk :(
 
Huh? Ken wel mensen met een 1.8T... Maatje van me heeft 1.8T JD chipped gehad, daarna ff een S3, en nu weer een standaard A3 1.8T... Die eerste heeft hij zeker 70.000 km mee gereden, en er zijn twee injectoren van kapot gegaan, nounou... TDI's gaan langer mee, maar bieden ook niet de performance van een 1.8T... Ik zou er zonder twijfelen 1 kopen :)
 
Ik moet zeggen, een kennis van mij heeft een jaartje geleden ook een Leon Top sport gekocht, 1.8 20VT en heeft er in 1 jaar tijd al 3/4 x bij de garage mee gestaan.

Dingetje was echt gloed nieuw, nog geen 30K op de teller en hij is zelf ook geen ,, sjonny '' figuur die erin zal gaan trappen.

Dingen zijn wel goed vet, en gaan ook goed af, moet echt mijn 2e auto worden. :P
 
Turbo wil nog wel eens stuk gaan.. en de LLM maar voor de rest schijnt het betrouwbaar te zijn heb ik vernomen..

En wil geen 2d k op de klok Tom :D en hij heeft 150pk :(

Zijn toch wel dure geintjes, ff een turbo vervangen....

En de LMM'ers zijn ook niet bepaald gratis bij VAG.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top