Show je eigen auto #10

Status
Not open for further replies.
Beter koop je mijn velgen kun je nog lager :7

Nog lager? :X
Vond het al niet extreem fijn dat ik niet door die straat, waar de auto daar staat, kon rijden.
Op een recht stuk liep m'n bumper aan, en als ik remde kuste die de grond 8P
 
Foto=ZBIE3C4S


:W
 
Met standaard brandstofdruk?

Jep, ik moet wel zeggen dat ze wel aan de max zaten, want bij de 5000 toeren zit er een klein dipje zoals je kan zien ;) Alhoewel dat nog niet eens aan de injectoren hoeft te liggen, want ik heb nog wel het één en ander verandert nadat ie gechipt was.

Foto=C8GIIT7L
 
ja ook nog, en dat uit een 1.3'tje:#
Die compressor van jou, komt die nou op een 1.3 of een 1.8 motor?
omdat je eerst met g60 bezig was?
 
Hoef niet persee aan de brandstof te liggen. Mijn auto heeft een dip bij de 2500toeren. Altijd al zo geweest, ook toen ie standaard was...

**edit** niet goed gelezen, je zei het zelf al :rolleyes:
 
ja ook nog, en dat uit een 1.3'tje:#
Die compressor van jou, komt die nou op een 1.3 of een 1.8 motor?
omdat je eerst met g60 bezig was?

Komt op de originele PY motor, waar een lange 86mm slag krukas in komt, en afhankelijk van de zuigers wordt dat dan ergens tussen de 1.5 en 1.6 liter. De G60 zou ook gewoon op deze motor komen.

Er zijn wel Polo's met een 1.8 G60 erin (gewoon het G60 blok dus), maar dat is ten eerste nogal een behoorlijke aanpassing, en je weggedrag gaat er ook niet echt op vooruit. De 1.8 blokken hangen namelijk achterover, en mijn blok hangt voorover. Het zware onderblok, hangt bij mij dus achter de wielen, en die komt er anders voor.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top