Wim Hoi? 21 February 2007 #86 had je toch maar de TT moeten kopen Maykel.. dan had je nog hier en daar een turbo gehad Zonder turbo mag je niet mee reeezen.. 8)
had je toch maar de TT moeten kopen Maykel.. dan had je nog hier en daar een turbo gehad Zonder turbo mag je niet mee reeezen.. 8)
5 [5th]Tom K ''en kornuiten'' 21 February 2007 #89 Iedereen ... MET TURBO mag mee reezen ! het is net zo'n soort start als op meinerzhagen ... met za allen naast elkaar, kijken wie het eerst bij de streep komt. daarna doen we een wedstrijdje wie ze achterbank het lekkerst zit ... doe je ook mee rooienaar :X rooienaar je bent gevaarlijk aan het typen niggah
Iedereen ... MET TURBO mag mee reezen ! het is net zo'n soort start als op meinerzhagen ... met za allen naast elkaar, kijken wie het eerst bij de streep komt. daarna doen we een wedstrijdje wie ze achterbank het lekkerst zit ... doe je ook mee rooienaar :X rooienaar je bent gevaarlijk aan het typen niggah
Rooienaar 5.2L V8 21 February 2007 #90 Ook een wedstrijdje bochtenwerk, mag jou dweil ook wel meedoen hoor Tom Ben ff feetek afstellen nou.
RobinV GC gek 21 February 2007 #91 Rooienaar said: Ben ff feetek afstellen nou. Click to expand... Onbegonnen werk ..
5 [5th]Tom K ''en kornuiten'' 21 February 2007 #92 Rooienaar said: Ook een wedstrijdje bochtenwerk, mag jou dweil ook wel meedoen hoor Tom Ben ff feetek afstellen nou. Click to expand... Ow en nu gaan we het gelijk op bochtenwerk gooien, ..... naja Kw doet wonderen
Rooienaar said: Ook een wedstrijdje bochtenwerk, mag jou dweil ook wel meedoen hoor Tom Ben ff feetek afstellen nou. Click to expand... Ow en nu gaan we het gelijk op bochtenwerk gooien, ..... naja Kw doet wonderen
Timmetje103 Crash Test Dummy 21 February 2007 #94 En ik hoef niet eens een turbo te hebben om mee te doen......... Ik ga jullie wel staan uitlachen...... Maar op de bochten zal ik het ook wel winnen van jou Tommy Dan zul je zien wat je je polo mist
En ik hoef niet eens een turbo te hebben om mee te doen......... Ik ga jullie wel staan uitlachen...... Maar op de bochten zal ik het ook wel winnen van jou Tommy Dan zul je zien wat je je polo mist
5 [5th]Tom K ''en kornuiten'' 21 February 2007 #96 dus na de meeting van 15 april gaan we een kart meeting organiseren voor de echte reezers ! ? Last edited: 21 February 2007
Timmetje103 Crash Test Dummy 21 February 2007 #97 We doen gewoon meeten en daarna vol eten bij de BurgerKing... Anders vallen er gewonden met sommige dweilen als auto's Maatje van me (X-treme ark) komt ook met z'n R32 (zegt ie )
We doen gewoon meeten en daarna vol eten bij de BurgerKing... Anders vallen er gewonden met sommige dweilen als auto's Maatje van me (X-treme ark) komt ook met z'n R32 (zegt ie )
5 [5th]Tom K ''en kornuiten'' 21 February 2007 #98 ik bedoel niet direct na de meeting ... paar weekjes later ofzow ... boer
Timmetje103 Crash Test Dummy 21 February 2007 #99 das niet eerlijk dan kun jij je feetek afstellen zodat je als je de bocht door gaat het volledige vermogen niet meteen naar de wieln gaat. Stadse mens
das niet eerlijk dan kun jij je feetek afstellen zodat je als je de bocht door gaat het volledige vermogen niet meteen naar de wieln gaat. Stadse mens
5 [5th]Tom K ''en kornuiten'' 21 February 2007 #100 Larx moet je nog een geluidsinstallatie kopen ? maakt je nikssan helemaal compleet Yo installatie wat in me polo zat staat tekoop
Larx moet je nog een geluidsinstallatie kopen ? maakt je nikssan helemaal compleet Yo installatie wat in me polo zat staat tekoop